Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 31 decembrie 2013

Mă mişc, văd, deci sunt bogat!

Vreau să încep anul 2014 scriind, printre bucata de tort, fructele şi paharul de şampanie să scriu frumos, constructiv, luminos!
Îmi doresc multe lucruri de la anul ce vine şi cum am devenit mai înţeleaptă, nu îl mai rog pe Dumnezeu să îmi dea câştigul cel mare la loto, ci îi mulţumesc pentru satisfacţia de a îmi câştiga cinstit pâinea, pentru faptul că am de muncă mult, că văd, că aud, că merg, că exist!
Sunt ceva ani de când nu mai am timp să mă plâng şi să disper şi văd că totul merge ca pe roate. Dacă aţi cunoscut vreodată un bocitor etern, vă asigur că s-a schimbat devenind optimistul de serviciu.
Este minunat că trăiesc în aceste timpuri de libertate supremă, că am banane la discreţie, că sunt două zile libere pe săptămână, că oamenii nu sunt executaţi fiindcă sunt doar suspectaţi de trădare de stat, că pâinea, zahărul şi uleiul nu se mai dau pe cartelă, că putem bea cafea naturală!
Haideţi să trăim frumos, să construim catedrale între noi din cuvinte durabile şi sentimente frumoase, să nu mai judecăm şi să nu mai bârfim şi să nu ne mai irosim vieţile minunate şi atât de scurte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu