Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 22 decembrie 2013

Mașina consultată virtual

Mai întâi a început să tușească, o tuse seacă și supărătoare, apoi a început să scoată fum ca locomotivele cu aburi. Mergeam la Universitate, iar reacțiile oamenilor erau diferite: unii se închinau, alții râdeau. M-am temut să nu se oprească în mijlocul bulevardului. Am tras din greu până la primul service auto.
Mecanicii mi-au râs în față:
- Nu vedeți că este bătrână? Nici dracul nu o mai face bine! La fiare vechi cu ea!
Nu puteam să renunț la amintiri. Era prima mea mașină, cu ea petrecusem concedii de familie. Aș fi dat orice să se facă bine.
Tot căutând în mediul virtual, într-o zi am găsit site-ul minune: http://autoeconom.ro/. Aveau cont și pe Facebook: https://www.facebook.com/autoeconom.ro. Consultația mașinii mele era gratuită, așa că mi-am făcut cont, apoi am descris simptomele bolii mașinii mele dragi. Am primit oferte cu service-uri auto din apropiere, informații privind prețurile competitive și alte lucruri utile. A fost cel mai frumos cadou de Moș Crăciun, mai ales că au început cu o revizie și au terminat cu o reparație de zile mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu