Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 6 ianuarie 2014

Bucurie la început de an!

Mi-am dorit produsele oferite de http://smartatletic.ro/ fiindcă doresc să ofer multe lucruri celor dragi. Am învățat că împlinind visele altora, ale tale înfloresc și rodesc. Maieul Asics este elegant și de calitate, de aceea mi-am propus să licitez pentru el și am câștigat. Aceasta este regula. Nu știam nimic despre licitații până acum, dar se pare că am început să învăț.
La începutul anului 2014, mi-aș dori ca sponsorul https://www.facebook.com/smartatletic să ofere tuturor celor care au licitat pentru produse câte un pachet, bonus pentru noul an și pentru faptul că au investit puncte în aceste produse.
Dacă nu cer prea mult, vă rog, să nu piardă nimeni acestă licitație, oferiți un bonus al fericirii!
Fie ca noul an să vă aducă sănătate, bucurii, împliniri și să investiți enorm în visele altora, iar regulile pot fi încălcate, când putem face pe cineva fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu