Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 9 ianuarie 2014

Eu sunt actorul vieții mele

Sunt actorul în mărime naturală al vieții mele, ba genial, ba neghiob, în funcție de reacție și de context.
Uf, am obosit să fac pe marioneta și să accept să fiu marionetă, deși cei care vor să mă manipuleze nu sunt cu nimic mai grozavi decât mine! Suntem biete păpuși cărora le pică un picior, li se încâlcește părul, copiii răi le scot mâinile.
Merit să am un rol în proiectul http://www.we-are-here.ro/p/iubitafizica pentru că sunt lucidă, o păpușă pe care o doare mai mult sufletul, decât piciorul care se rupe pentru că nu poate înghiți nedreptatea și răutățile gratuite ale celor care o mânuiesc.
Mă rănește mai mult gestul celui care m-a schilodit trupește sau a turnat acid sulfuric în sufletul meu, decât suferința fizică.
Poate fiindcă mă doare mai mult gestul de a ridica mâna asupra mea, decât loviturile propriu-zise, mă consider o artistă și aș dori să fiu parte a proiectului.
În plus, este admirabil să însuflețești o poveste, păpușile în mărime naturală oferă o perspectivă de 3D proiectului https://www.facebook.com/Iubitafizica. Oricum, cartea și oamenii implicați în proiect merită acestă șansă. Arta ne face mai buni pe toți, de aceea se cade să investim mai mult în ea!
Piesa care urmează a fi pusă în scenă reprezintă dramatizarea cărții: ”Iubitafizică”, scrisă de Iulian Tănase.
Proiectul este inedit, oameni buni, deschideți-vă punga pentru revoluționarea artei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu