Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

”Hai vino la mine!/Că mi-e drag de tine!”

RoboCop 2014 m-a așteptat cu ferestrele blogului deschise și mi-a compus o manea, dragilor: ”Hai vino la mine!/Că mi-e drag de tine”. Ningea, ningea bacovian și riscam să-mi înghețe lacrimile pe obraz, de aceea i-am strigat să închidă geamul și să-mi deschidă ușa că voi intra. Îmi era inima prea grea. Mă gândeam să nu ne transformăm toți în oameni de zăpadă până la lansarea din 7 februarie, 2014 a filmului în cinematografele din țară http://blogalinitiative.ro/wp-content/uploads/2014/01/RoboCop.pdf. Să ne trezim acoperiți de amărăciunile vieții, să ne troienească nedreptățile, să fie potop înapoi și-nainte, să ne-necăm cu propriile cuvinte...
Poate că în 2028 va fi mai confortabil, iar cinematografia oferă soluții viabile de a evada din cotidianul hibernal https://www.facebook.com/CineForum.ro.
Sub deviza: ”Criminalitatea are un nou inamic”, umanul triumfă, valorile morale devin imbatabile!
Ninge bacovian, dar noi, românii, avem brațe puternice, minte brici și voința supremă de a supraviețui, de aceea voi mânca floricele și voi bea ceai la premieră! RoboCop mă vrea, RoboCop îmi face declarații de dragoste, iar eu nu pot să-l refuz, știind că omenescul din el va suferi și robotul din el va rugini, dacă-i refuz sentimentele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu