Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 17 ianuarie 2014

Țară a hârtiilor

Locuiesc într-o țară, în care sunt mai valoroase portofoliile și documentele decât munca propiu-zisă și mă tem ca într-o zi să nu fim îngropați de hârtii! Vom tăia toate pădurile pentru a ne scrie pe această crimă victoria intelectuală?
De aceea am hotărât să-mi fac ordine în viață, să păstrez toate documentele, să reciclez ideile, să arhivez amintirile cu ajutorul Depozitului de Papetărie http://www.dpap.ro/. Ce îi recomandă? Produsele de calitate, cei 15 ani de activitate în domeniu, contractele ce cele peste 6 000 de companii pe lună, faptul că a fost primul magazin online cu produse de acest fel din România.
În magazin se croiesc prețuri pe măsura fiecărui cumpărător
de aceea m-am gândit să-mi organizez munca și să nu-mi irosesc viața. Ca profesor am de alcătuit teste, fișe de lucru, planuri de lecție. Documentația este istovitoare, iar arhivarea documentelor reprezintă colacul de salvare. Voi cumpăra următoarele produse de pe site: www.dpap.ro/produse-avand-discount-la-volum.html, http://www.dpap.ro/cutie-pentru-arhivare-345-x-245-x-100mm-galben-esselte-boxy.html și http://www.dpap.ro/dosar-suspendabil-cu-burduf-verde-leitz-alpha.html.
Ofertele sunt croite după nevoile fiecărui client, de aceea nu mă pot stăpâni. Petrec ore întregi în magazin și constat că aș avea nevoie de toate produsele, dar, deși prețurile sunt croite după posibilitățile clientului, nu am 1000 de buzunare!
Ador deviza lor: ”Disciplina în papetărie!”, iar parafrazând adaug: ”Disciplina în muncă!”, ”Disciplina în viață!”
Depozitul de Papetărie își adoră clienții, de aceea le oferă produse de calitate și cadouri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu