Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 13 aprilie 2014

Caut aurul cuvintelor

Veniţi cu mine, dragilor, în expediţie, să explorăm filonul de aur al cuvintelor româneşti! Vă invit pe voi, cei de la http://tomdale.ro/, să înfruntaţi valurile, să cerneţi nisipul să mă ajutaţi să pătrund în mine, să separ materialul valoros de zăcământ!
De fapt, ce vreau eu, aurar nebun?
Să livrez tuturor bijuterii create din cuvinte la pachet, în funcţie de sezon şi de cerere: urări de Paşte şi de Crăciun, declaraţii de dragoste, scenete la comandă, referate, lucrări, să livrez la domiciliu torturi din idei de ciocolată primăvara, vara, toamna şi iarnă, să secer în lanul cuvintelor şi să trăiesc din asta!
Doresc să vă ocupaţi de tot:

Web design,

Identitate

Dezvoltare Aplicatii

Promovare Web

SEO / Optimizare

Publicitate,

ca eu să caut nestematele cuvintelor şi să le şlefuiesc îndelung...M-am născut să fiu bijutier al cuvintelor, oricât de aspră mi-ar fi truda şi îmi asum destinul de căutător al metaforelor.

Îmi place crezul vostru artistic: "Dezvoltarea imaginii dumneavoastră este cel mai important lucru pentru noi!"

Ce ziceţi? Sunteţi alături de mine la bine şi la rău până când moartea ne va despărţi?

 

 

 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu