Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 30 iulie 2014

Ploi colorate cu TinaR

Cu TinaR întreg corpul zeiței-femei reprezintă un punct de atracție în vara aceasta dezlănțuită, cu torente, ploi nesfârșite și fulgere. Etalon al eleganței, site-ul are o ofertă diversificată la prețuri excepționale.TinaR este alături de femeile frumoase și ireproșabil îmbrăcate din România de 20 de ani: o viață de om. Aici își găsesc ținutele potrivite femeile suple, dar și cele plinuțe, adolescentele și maturele, toate persoanele care țin la eleganța lor.
Fie în universul virtual sau în magazinele situate pe bulevarde și malluri nu am intrat niciodată la prietenii mei ,  fără să cumpăr ceva. Rochiile senzuale pun în valoare corpul oricărei purtătoare. M-am îndrăgostit iremediabil de această creație http://www.tinar.ro/rochie-eleganta-cu-fermoare-~-rosu-ssu1132ce.html, paleta mărimilor variind de la 34 la 46. Alte firme mă exclud de pe lista clienților prin mărime, discriminând femeile plinuțe, dar aici nu se întâmplă acest lucru. Culoarea caldă atrage atenția asupra purtătoarei, iar materialul moale mângâie tandru corpul punându-i în valoare liniile fine.

Am cumpărat-o pe loc cu 83,30 Lei și îmbrăcată-n ea am cucerit inimile tuturor trecătorilor înfricoșați de tunete, fulgere și ploaie! În zilele în care inima îmi era câmp multicolor de flori, am ales să mă înveșmântez într- o parte din vară, purtând cu trufie această rochie cu imprimeuri: http://www.tinar.ro/rochie-cu-imprimeu-floral-~-negru-ssu1084ca.html
Pe câmpul închis, florile multicolore fac minuni. Ele se potrivesc cu rujul, oja, cu fardul, cu nuanța părului sau culoarea ochilor și se pot asorta cu sandalele și poșeta. Fiecare atu al purtătoarei se regăsește în aceste flori de pe rochie.
Pentru mine, viața este mai frumoasă cu TinaR, iar împreună cucerim inimile tuturor în zilele ploioase de vară, în nopțile răcoroase, dar și în amiezile toride.
Risipa de frumusețe și de eleganță este combinată cu respectul față de client și cu prețurile modice.
Comenzile plasate online sosesc rapid, iar clientul este mulțumit de produse.
Anotimpurile se succes cu o viteză uimitoare, dar relația mea cu TinaR se consolidează. Am certitudinea că voi reveni atrasă de eleganța, diversitatea, calitatea, frumusețea și prețul scăzut al produselor.
TinaR m-a câștigat definitiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu