Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 2 august 2014

Carmencita, Carmencita...

Carmencita, Carmencita, mi-ai șoptit sublim: ”Am marfă de calitate pentru tine. Rochii de seară, rochii cocktail, rochii office, rochii ocazie, am produse de 49-59 de lei și mărimi mari. Intră să vezi, merită! În 48 de ore se realizează livrarea. Nu uita asta. Când vei fi în criză de timp și vei dori să strălucești la un eveniment, nu ezita să suni la (+40)755564641, de luni până vineri, între orele 9 și 18! Voi fi mereu aici, pentru tine!”http://carmencita.ro/
Și am intrat...Palatul tău era de vis. Ne-am așezat pe covor, ne-au fost aduse cafelele și ciocolata și ai început să-mi spui basmul rochiilor de seară:”Matase, dantelă, satin, chiffon, piele sau stofă sunt câteva dintre materialele prețioase ale colecției de rochii de seară online de la Carmencita.ro. Selecția de rochii de seară online include modele deosebite, unice, concepute și alese special pentru ca tu să strălucești toată seara. Pentru că vrei o seară de neuitat, o seară în care să strălucești asemenea unei stele, lăsând în urma ta o urmă subtilă de parfum, te invităm să vizionezi colecția noastră de rochii de seară online.”

Glasul tău m-a vrăjit, ochii îți străluceau, răspândeai în jur atâta farmec, dar magia m-a cucerit când am văzut creațiile. Timpul s-a oprit în loc, respirația mi s-a accelerat, am avut impresia că sunt nemuritoare și că îngerii au coborât pe pământ. Dacă aș fi fost adolescentă, aș fi ales pentru banchet aceste ținute superbe: http://carmencita.ro/rochie-din-stofa-cu-maneca-3-4-si-aplicatii-decorative-verde.html
http://carmencita.ro/rochie-cu-maneca-scurta-si-aplicatie-din-dantela-verde.html
Două rochii superbe pentru 150 de roni! ”Carmencita, unde ai fost acum 25 de ani, îi spun cu reproș!”
Atunci ai oferit degetelor și simțurilor mele mătasea naturală. Hei, hei, am început să oftez când am văzut că rochiile din acest material sunt doar pentru cele slabe. Le-am admirat, mi-am propus în gând o dietă drastică, dar m-am dus la mărimile în care intru și eu. M-am îndrăgostit de o rochie de vară http://carmencita.ro/rochie-cu-guler-si-imprimeu-floral-orange.html
Pe care am comandat-o imediat. Am băut cafeaua împreună, am povestit și am devenit prietene de nedespărțit. Carmencita, Carmencita, m-ai ademenit în palatul tău și în compania ta viața mi se pare o eternă primăvară!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu