Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 7 august 2014

Costumele de baie, cartea de vizită pe timpul verii

Un costum de baie decent, elegant, reprezintă o adevărată carte de vizită în sezonul estival. Lenjeria intimă, chiar dacă este ascunsă de celelalte haine, nu trebuie neglijată. O rafală de vânt ne poate pune poala rochiei în cap, luându-ne prin surprindere, de aceea ”accidentul” nu ar trebui să fie un dezastru pentru nicio femeie.
SevenSins vine în sprijinul celor care au grijă de părțile ascunse ale corpului lor, oferind o colecție aleasă de lenjerie intimă și costume de baie http://www.sevensins.ro/
Iată cele 10 motive care ne vor determina să devenim clienți fideli ai site-ului SevenSins pe care le-am verificat prin comenzile făcute:

1) În calitate de client am putut alege  produsele care mă reprezintă din cele peste 1500 de articole și peste 50 de branduri constatând că acestea erau în stoc și nu a trebuit să aștept mult până la onorarea comenzii
2) Am primit comanda în cutii de carton simple, într-un mod elegant și discret
3) Livrarea a fost promptă, comanda a sosit în 24-48 de ore, iar fiindcă valora 199, 00 nu am plătit nimic pentru transportul la domiciliu.
4) Firma a reușit să mă determine să-i fiu fidelă, oferindu-mi produse de calitate și servicii ireproșabile, dar și vouchere cadou, discounturi instant de până la 30%, promoții active și multe altele.
5) Am constatat cu plăcere că găsesc produse pe măsura mea, deși m-am mai îngrășat și că aveau produse cu culoarea mea favorită.
6) Am achitat mărfurile cum am vrut:  numerar la showroom-ul SevenSins sau la livrarea produselor, prin bancă, online cu card bancar sau în rate fără dobândă.
7)SevenSins M-au invitat la sediul firmei pentru a ridica și proba produsele comandate.
8. Mi s-a oferit libertatea de a returna produsele de care nu am fost mulțumită, dar nu s-a pus problema.
9.Am fost tratață cu respect și am garanția calității produselor achiziționate, de aceea revin mereu.
10. Am primit răspuns în cel mai scurt timp posibil de la reprezentanții firmei.


Colecția costumelor de baie este magnifică! Pentru că am de ascuns anumite imperfecțiuni, aleg un costum dintr-o piesă: http://www.sevensins.ro/costume-de-baie-femei/marko/gabrielle-blue/
Produsul, care costă 118,99 lei vine cu multe elemente moderne: cupele sutienului sunt întărite, rotunjind sânul, bretelele sunt detașabile, iar spatele dezgolit până la nivelul slipului. Încărcând o fotografie în care purtăm acest costum primim garantat un voucher de 50 de lei, pe care-l putem utiliza la cumpărăturile următoare.
Iar pentru o noapte de neuitat, este recomandată această ținută sexy:http://www.sevensins.ro/pijamale-si-halate/beauty-night/prillance/
SevenSins dă clasă corpurilor noastre sporindu-ne farmecul și magia...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu