Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 4 august 2014

Lumină, am nevoie de lumină!

Am nevoie de lumină ca de aer, în nopțile în care mă cufund în imperiul cărților, în nopțile în care din sufletul meu ies râuri de gânduri ce așteaptă să fie exteriorizate prin mierea cuvintelor, care poate fi luată ca leac: o linguriță înainte de micul dejun!
Când intru în criză de timp, am impresia că dorm prea mult, de aceea înlocuiesc soarele diurn cu un  candelabru sau o lustră de la http://www.smart-lighting.ro/.
Produsele oferite de Smart-Lighting.ro imită stelele de pe cer transformând locuința într-un spațiu infinit și astfel mi se pare că veșnicia a coborât în casa și în mijlocul familiei mele. Becurile banale, cu lumina lor searbădă, sunt înlocuite de produse de calitate și elegante, iar răspândirea luminii se transformă într-un act artistic. Să spui copilului o poveste în camera lui în care strălucește candelabrul de cristal este ca și cum l-ai plimba de mânuță prin castelele zânelor, iar el ar avea acces permanent la bogăția de preț!
 Pentru un suflet cristalin, am nevoie de un candelabru de cristal, oricât ar costa http://www.smart-lighting.ro/candelabru-cristal-bohemia-lux-l15-831-06-3-2-color.html!
Cristalul conferă luminii o aură princială, chiar dacă este artificială. Broderia de cristal captează privirea și animă imaginația. Cu produsele din acest magazin virtual ritualul iluminării mustește de magie. Produsele par a fi realizate de maeștrii argintari sau de vrăjitori ai frumosului.
Un birou din lemn de mahon, o bibliotecă plină de cărți și acest candelabru să-mi lumineze inspirația...Ce pot dori mai mult? Prețul de 2,770 este meritat. Din birou, să trecem în sufragerie! O lustră din cristal ne va aduce multă bucurie tuturor http://www.smart-lighting.ro/lustra-cristal-bohemia-lux-l15-011-05-6-b-color.html
Pentru dormitor, ideal este un lampadar: http://www.smart-lighting.ro/lampadar-cristal-bohemia-lux-s31-007-05-4.html.
Să simt atmosfera de intimitate anticipându-mi odihna!
Și așa zi și noapte voi trăi în lumină, alături de cei dragi, iar în magazinul virtual cu produse de iluminat, am fost eu însămi copilul care s-a îndrăgostit de bijuteriile de cristal! Mută de uimire am rămas în fața lor contemplându-le formele perfecte. Le-am mângâiat în gând, le-am așezat în camerele mele, m-am încălzit la lumina și frumusețea lor conștientizând nevoie permanentă de lumină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu