Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 2 august 2014

TinaR, TinaR sunt iremediabil îndrăgostită de tine!

TinaR, TinaR, ne cunoaștem de 20 de ani și totuși te reinventezi, încât mă surprinzi de fiecare dată! Suntem partenerii care nu se vor plictisi toată viața unul de celălalt, sortiți să îmbătrânească împreună. Croiala elegantă a hainelor pe care le produci este dublată de țesăturile cele mai fine și de culorile aflate la modă.
Nu aș putea să te înșel pentru că tu îmi oferi tot ceea ce am nevoie: rochii, fuste, bluze, cămăși, sandale, pantofi, absolut tot ceea ce cuprinde garderoba unei femei. De la tine cumpăr cadouri pentru toți cei pe care îi iubesc: copii, femei, bărbați, adică nepot, mamă, bunică, soră, iubit, tată. Ești un partener loial, care nu trișează! Hainele merită banii și sunt garanția calității și a eleganței.
Să vorbim despre rochii! Iată minunea care-mi captivează atenția http://www.tinar.ro/rochie-casual-cu-cordon-beige-m287.html!
Purtând această rochie voi atrage toate privirile pe stradă și la birou. În produsele tale se află esență de eleganță la prețuri mici. Fie în magazine, fie pe site totdeauna TinaR m-a scăpat de problema căutării prin mai multe magazine a unei ținute de zi sau de ocazie. Am intrat totdeauna la această firmă având garanția că nu voi pleca dezamăgită și că voi găsi ceva care să îmi placă. Cămășile s-au bluzele de inspirație folclorică, dar și ținutele comode din in au fost motive de a vizita magazinele din ce în ce mai des.
Peste 7 zile o pot avea acasă, iar dacă plătesc cu cardul, transportul este gratuit. Îndrăznesc să sper că îmi vei oferi ca bonus de fidelitate și o pereche de sandale de aceeași culoare! Pierdută printre farmecele tale transformate în produse, găsesc diamantul: http://www.tinar.ro/sandale-cu-talpa-joasa-~-beige-tbu0167be.html?vt_campaign=51de82a26e68d16d71000eb3&vt_content=51de82a26e68d16d71000eb3&vt_medium=site-recommender&vt_source=site
Revin la rochii, punctul maxim de atracție. Cu această creație mă voi simți prințesă: http://www.tinar.ro/rochie-midi-bleumarin-m282.html
Mai departe, închid ochii și mă las mângâiată de tot ce-mi oferi tu și experimentăm împreună mai multă fericire, decât se poate exprima în cuvinte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu