Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 7 februarie 2015

Cadou de Ziua Îndrăgostiților






Hai, spune-mi cine ți-a mai dăruit vreodată o fântână care nu seacă niciodată și în care să-ți răcorești sufletul? Banii? Simple hârtii pentru care ne ruinăm sănătatea și care se topesc instantaneu. Lucrurile ruginesc, se pierd și se strică...
Dar să fii așa de bogat, încât să ai o fântână nu este dat tuturor muritorilor.
Ce vreau în schimb? Să bei cu mulțumire fiecare strop de dragoste adevărată, cum sorb florile roua dimineața ca să le ajungă în ziua lungă și caniculară de vară. Să nu torni niciodată otravă în fântâna inimii mele fiindcă va fi vai și amar de tine, dacă vei bea din apă după aceea!
Fii statornic, dragul meu, iar când frumusețea mi se va șterge de pe chip, iar puterile îmi vor seca, fii zidul înalt care sprijină copacul bătrân! În amintirea anilor tinereții, când treceai cu mine de braț prin viață și culegeai laurii admirației, săruta-vei și respecta-vei mâna care va îmbătrâni lângă tine?
Să-ți fie dragi ridurile mele, ochii decolorați, talpa gâștii, pielea pătată și zbârcită, iar eu promit să-ți accept chelia, cicălelile și să nu-ți ascund niciodată bastonul!!!
Când Făt-Frumos și Ileana Cosânzeana vor deveni un mit, să trăiescă măcar iubirea lor statornică...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu