Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 3 februarie 2015

Flori aduse cu bicicleta la marginea pământului pentru mama

Este o poveste complicată cu ziua mamei. Natural, s-a născut de Sfântul Petru, de ziua onomastică a tatălui ei, dar cum vremurile erau grele, drumul până la Primărie anevoios, părinții au înregristrat-o cu două zile mai târziu. Noi, copiii, ne bucurăm că avem prilejul să-i oferim mai multe cadouri, iar ea este dezamăgită dacă uităm una dintre zile...
Demult, eram prinsă cu treburile verii și nu m-am putut duce la oraș să-i iau cadou în ziua în care s-a născut oficial. Am căutat pe internet, în momentele de respiro să-i fac o surpriză trăsnet. De la o anumită vârstă este greu să mai surpinzi pe cineva pentru că: are probleme cu fierea, nu vrea să ia în greutate, se ferește de dulciuri și de grăsimi. Știam că apăruseră de curând trandafirii albaștri, așa că am decis: un buchet cu florile minunate, însoțit de o felicitare, livrat acasă. Să vină curierul special pentru ea și să o strige la poartă. Aveam oameni la lucru, când mașina a claxonat îndelung la poartă.
- Vă caută cineva, au spus muncitorii.
- Du-te tu, că te miști mai repede, a retransmis mama ordinul și informația!
- Poate vor cu tine, am insistat, știind despre ce este vorba.
Mama a venit emoționată cu cutia de carton în brațe. Muncitorii s-au oprit din lucru și s-au apropiat:
- Vrem și noi să vedem ce este acolo!
Mama zâmbea misterioasă și mulțumită. Reușise să stârnească, repede, curiozitatea tuturor. Eu știam totul, aveam însă două curiozități: cum arătau florile și ce impact va avea buchetul asupra mamei. Pe felicitare scrisesem câteva urări sincere din partea mea și a sorei mele. Multe mâini s-au întins să sfâșie ambalajul, să taie sfoara, să rupă cutia, până ce florile din poveste au văzut lumina zilei.
- Trandafiri albaștri???Nici nu știam că există, se mirau oamenii.
- Ce surpriză mi-ați făcut, mulțumea cu lacrimi în ochi mama! Să vină oamenii ăștia, măi mamă, măi, de la capătul lumii cu flori pentru mine! Și ce flori!
Vara se apropie cu pași repezi, iar eu, de când am aflat de Florăria April, din Craiova nu mai sunt în pană de idei. Este singura florărie http://www.florariaapril.com/ care face livrări la domiciliu pe bicicletă, evident în Craiova, dar sper să existe și o excepție...
Ei fac livrări de flori la domiciliu pe bicicletă http://www.florariaapril.com/p/livrari-la-domiciliu.html și nu ar fi puțin lucru ca pentru mama mea să ajungă la destinație după trei zile de efort, dat fiind că suntem din Prahova...
De data aceasta aș alege un buchet de orhidee, florile primei doamne din regimul trecut, fiindcă mama, pentru noi, va fi mereu Prima Doamnă din univers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu