Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 4 februarie 2015

KungFu Pizza își tratează cu onoare clienții

În vremurile în care timpul costă atât de mult, resursele sunt limitate să existe un local care servește porții mari de hrană sănătoasă și gustoasă cu generozitate clienților, garnisite cu atât de multă deferență față de aceștia, încât să se simtă speciali și să devină dependenți de serviciile lor de livrare la domiciliu???
Totul a început cu aplicația Foodpanda, cu un prieten bun aflat la ananghie, rămas de doi ani fără serviciu, cu ajutorul de șomaj epuizat demult. Am vorbit la telefon și mi-a spus că nu mai are decât o coajă de salam uscat, iar eu primisem un voucher în valoare de 50 de roni de la Foodpanda https://www.foodpanda.ro/. Nu i-am promis nimic, în schimb am început să dau curs aplicației. Nu a fost greu, completând formulare de înscriere, căutând restaurantele și răsfoind meniurile, după ce am ales inspirat KungFu Pizza http://www.kungfu-pizza.ro/ m-am trezit că sunt gata să finalizez comanda. Nu știam exact ce trebuie să fac. Eu, la un capăt de lume, el la celălat, chiar îl surprindeam să-i vină bunătățile la poartă, dar dacă nu ar fi fost acasă? L-am sunat să-i dau vestea cea bună, dar l-am avertizat că este posibil ca restaurantul să nu onoreze un voucher, adică să nu se hazardeze în a cheltui atât de multe resurse, doar pentru a onora o promisiune.
Regret și acum îndoiala pe care am avut-o în ceea ce-i privește și mă simt vinovată că am gândit așa!
Am ales mâncare bună și consistentă:
  3.Produse
Peste 45 de minute, prietenul meu mă suna să-mi mulțumească, spunându-mi că nu a mai mâncat demult atâtea bunătăți și că îi va ajunge și pentru masa următoare. Era entuziasmat de serviciile lor și nu se oprea din mulțumit, iar eu am fost fericită că m-a costat atât de puțin să asigur confortul unei persoane dragi.
Personalul de la KungFu dispune de maximum de profesionalism: de la manager, la bucătar, îngrijitor, ospătar și până la cel care livrează comenzile și de capacitatea de a-și trata cu deferență clienții, aspect care mă determină să devin clienta lor fidelă.
Ceea ce este plăcut; primesc din când în când un telefon de la ei, ca de la prieteni dragi, și mă întreabă ce mai fac, îmi fac urări, se asigură că serviciile lor au fost ireproșabile și îmi transmit în cel mai elegant mod cu puțință ofertele pe care le au pentru noi, clienții lor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu