Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 3 iulie 2015

O zi din viața mea cu Rexona

În fiecare dimineață mă trezesc la ora 6 și înainte de a merge la baie îmi hrănesc curcanii și câinii. Sunt învățați să ia micul dejun la ore matinale, în caz contrar protestează pe limba lor și aș putea fi amendată pentru tulburarea liniștii publice...
Abia după aceea mă ocup de toaleta mea, apoi de micul dejun în care intră obligatoriu ceașca de cafea. Acum sunt în vacanță, dar să nu credeți că neavând grija serviciului muncesc mai puțin! După ce fac curățenie prin casă, mă duc la cules de fructe. Ar fi păcat să putrezească darurile parfumate și dulci ale cerului: zmeura, vișinile și dudele. Plivesc brazdele de morcov, ceapă și păstârnac până apare soarele, apoi merg să întorc fânul. Animăluțelor le scade glicemia de foame între timp, iar dacă nu intervin rapid, în curte se declanșează războiul...
Asosit și momentul aprovizionării, iar magazinele din satul meu de basm sunt puține, prost aprovizionate și foarte scumpe, așa că fac un drum la oraș. Dacă tot mă duc, nu voi uita produsul minune, care se mișcă în același timp cu mine, înlăturând mirosul neplăcut de transpirație și asigurându-mi prospețimea permanentă: https://www.facebook.com/RexonaRomania, Rexona cu MotionSense.
Miros a brad, a apă de munte, a crin imperial și a fructe de pădure datorită milioanelor de microcapsule ce se activează de fiecare dată când mă mișc, pentru ca senzația de prospețime să dureze, să-mi ofere încredere în mine și să mă seducă.
Rexona ține pasul cu mine
ștergând urmele efortului cotidian. În mijlocul cuptorului solar, produsul minune care-mi asigură protecție inteligentă pe toată durata zilei mă face să simt răcoarea zăpezii și să ma simt pură ca ea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu