Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 12 august 2015

Momentul meu de aur

Nici nu știu când s-a topit căldura verii. Lumina ei mai pâlpâia când m-am hotărât să-mi fac cumpărături la Moment http://www.moment.com.ro/ro.html, neștiind că acela este momentul meu de aur. Am plasat o comandă de 80 de lei, fiindcă aveam nevoie de multe produse să-mi pregătesc casa de iarnă, apoi am înscris bonul la tombolă: www.lipesteorice.ro.
Zilele se scurtau, iar ploaia începuse să străbată ținuturile țării, de aceea curățenia trebuia urgentată, dar mă gândeam și la posibilitatea de a câștiga, eu, cea care nu câștigasem nimic, niciodată. Unul din cele 6.300 prânzuri la McDonald’s putea fi al meu. Să îndrăznesc să-mi fac planuri și cu cei 500 lei câștigați de un norocos săptămânal  sau  să aspir la marele premiu de 1.000 euro?
Un lucru este cert, casa nu se pregătește pentru timpurile de criză visând cu ochii deschiși! Fisurile de pe tavane erau inestetice, așa că am folosit Moment Acryl http://www.moment.com.ro/ro/produse/etansanti-siliconici/pereti-tavane.html, produs care mi-a permis și acoperirea tuturor găurilor din pereți.
Tocurile ferestrelor au devenit ermetice, astfel că la iarnă aveam asigurată căldura. Gerul rămânea în prag pentru totdeauna fiind un oaspete nepoftit. Mi-am făcut și provizii cu  Moment Super Glue Mini Trio Universal un set alcătuit din trei tuburi  cu adeziv exact cât îmi trebuie pentru rezolvarea unor situații neprevăzute. Când toamna a sosit, în casa mea era vară cu ajutorul produselor Moment, iar într-o zi mohorâtă și ploioasă telefonul a sunat:
- Ce veți face cu 1000 de euro câștigați la tombola organizată de noi? Vă vine să credeți că ați câștigat și o plăcuță de aur în campania ”Goana după aur”?
La început am crezut că este o păcăleală frumoasă, abia când mi s-au cerut datele personale am realizat că voi avea bani suficienți pentru a pune sub brad cadouri frumoase pentru oamenii pe care-i iubesc.
Ploaia se transformase în zăpadă. Iarna venea pentru mine pe aripi de înger...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu