Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 26 august 2015

Respectarea cuvântului dat în afaceri

Este o regulă: dacă vrei să ai succes în afaceri, respectă-ți cuvântul! Respectă-ți promisiunea, chiar dacă te-ai pripit când ai făcut-o. În mediul virtual, am întâlnit oameni care și-au încălcat cuvântul dat sau am înțeles din modul în care au onorat făgăduința că regretă că au făcut-o cândva și oameni care și-au adus promisiunea la îndeplinire cu o bucurie ieșită din comun...
Apreciez sponsorii care oferă tuturor bloggerilor care participă la campanie o recompensă, oricât ar fi de mulți și oricum ar trata subiectul.
Magazinul de lenjerii de pat Lenjerii-Outlet http://www.lenjeriipat-outlet.ro/www-lenjeriipat-outlet-ro/e-login/ ne-a trimis voucherele promise imediat după încheierea campaniei. În seara în care l-am primit
am intrat pe site, am ales produsele și urmând instrucțiunile am plasat comanda. Totul a decurs conform pașilor indicați, iar eu am simțit bucuria lor de a dărui, de a-i face fericiți pe cei ce au scris despre produsele de pe site. Un sentiment similar l-am trăit când cei de la Foodpanda https://www.facebook.com/FoodpandaRomania?fref=ts mi-au preluat comanda cadou în valoare de 50 de roni, au onorat-o, iar a doua zi m-au sunat să mă întrebe dacă sunt mulțumită de serviciile lor.
Încep să simt cum și în România se pun bazele respectului pentru oameni, pentru că de ceva tip am luat tot mai puține țepe (despre cei neserioși nu merită să vorbesc, nici să le fac reclamă negativă nu se pune problema, ignoranța este cea mai bună alegere...) și am fost mult mai recompensată pentru munca mea decât până acum. Nu vreau ca acest articol să fie plictisitor, dar vreau să le ofer tinerilor un sfat: dacă nu aveți bani, nu vă irosiți timpul prețios! Cu un blog puteți câștiga tricouri, lenjerii, vouchere la restaurant și multe alte bunuri, decât să cădeți în plasa infractorilor pe rețelele de socializare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu