Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 14 octombrie 2015

Succes maxim cu tricoul ”Frec menta”


Doream să mă angajez în presă în vacanța aceea fiindcă auzisem că: ”Schimbi locul, schimbi norocul” și cum văzusem anunțul la mica publicitate, am trimis un CV și așteptam rezultatul. Peste două zile, telefonul a sunat și am fost chemată pentru o probă practică și un interviu.
Era vară, flăcări galbene și portocalii de căldură dansau pretutindeni, iar eu trebuia să mă prezint în redacție. Cu ce să mă îmbrac? O rochie lejeră și elegantă în același timp, un tricou alb și o pereche de blugi?
- Am eu un tricou alb, drăguț, în plus doresc să contribui la succesul tău, mi-a spus cea mai bună prietenă.
Eram așa de preocupată, încât nici nu am analizat bine tricoul, ci l-am îmbrăcat, am văzut că-mi vine bine și am plecat repetând: o știre bună răspunde la întrebările:”Ce? Cine? Când? Unde?Cum? și De ce?”
Mă gândeam să nu fac o gafă, iar ei să râdă în hohote de neștiința mea sau să publice vreun articol pe seama ignoranței mele. Cum m-am urcat în microbuz, doi tineri au arătat cu degetul în direcția mea zicând:
- Freacă menta, măi și nu se sfiește să recunoască.
Lumea a început să râdă în hohote, eu m-am înroșit. De pe telefonul mobil am intrat pe internet să aflu ce înseamnă expresia ”a freca menta” și de unde provine. În trecut, cei care se fereau de munca grea, frecau mesele cu mentă să aromatizeze atmosfera, astăzi ”a freca menta” înseamnă a pierde timpul, a mima preocuparea. Of, cum mă etichetau greșit! Eu mă duceam să lucrez și în vacanțe, iar ei...
Am ajuns. Eram așteptată. M-au poftit în redacție și după prezentări au început să zâmbească în colțul buzelor.
- Ce înseamnă ”a freca menta”, domnișoară?
”își bat joc de mine, dar știu și pot să le răspund”. Le-am răspuns oferindu-le toate amănuntele și punctând cele șase întrebări.
- Aveți simțul umorului, știți să vă documentați, vă exprimați frumos, stăpâniți narațiunea, prin urmare ați primit postul.
Am rămas cu gura căscată de uimire. Să primesc postul așa de repede? Am întrebat unde este baia, fiindcă doream să dau cu apă rece pe față. Am simțit nevoia să mă uit în oglindă și am citit râzând:”frec menta”.
Deci asta era. Prietena mea îmi făcuse figura. Telefonul sună în același moment:
- Alo? Ești supărată pe mine? Eu am trecut de două interviuri de angajare cu tricoul acesta, mi-a explicat prietena mea.
- Postul este al meu, i-am răspuns fericită! Voi fi ocupată toată vara, dar unde ai găsit tu tricouri personalizate?
- Există un magazin de tricouri personalizate, unde poți comanda cadouri personalizate pentru cei dragi, iar prețurile sunt pentru toate buzunarele. Găsești acolo și tricouri pentru care își trebuie mult curaj să le scoți în oraș!
După cele zece minute petrecute la baie, mi-am dat seama că trebuie să mă duc la biroul meu și să încep lucrul, deoarece de felul meu nu frec menta niciodată...
Nici nu începusem bine să fac lista subiectelor, iar colegele m-au întrebat unde își pot comanda tricouri cu mesaje haioase...
Particip la Superblog 2015.
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?Ce
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?
cine?, ce?, cand?, unde?, cum? si de ce?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu