Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 24 februarie 2016

Alinierea la start Spring SuperBlog 2016


Hei, hei, iarna își strânge grăbită bagajele dorind să plece din calea fragedei primăveri! Se simte ca o bătrână în prezența unei adolescente.
A fost și ea frumoasă odată. Când cerul i-a pus diademă de argint pe frunte, când felurite arome se-nălțau în văzduh să o sărbătorească. Rochia simplă, lungă, elegantă și albă s-a zdrențuit demult. Cu chipul ridat oftează după vremea Crăciunului. Trecută de a doua tinerețe, s-a hotărât să fie patroana îndrăgostiților.
Iubirea este nobilul scop al vieții, de aceea denaturarea ei reprezintă un păcat de moarte.
Chiar de Dragobete m-am hotărât să mă aliniez la o nouă competiție, de dragul primăverii și al vieții, de dragul spiritului olimpic ca să nu mi se atrofieze mușchii creativității.
Se simte deja aromă de primăvară, pământul coace viață nouă, mugurii vor plesni de sănătate, florile de frumusețe. Mă las pradă vrăjilor primăverii și pregătindu-mi echipamentul și sufletul mă aliniez la startul
Spring SuperBlog 2016, nu înainte de a-mi impune:
-Să nu fur niciodată startul,
-Să nu dau coate în stânga și în dreapta,
-Să-mi asum toate riscurile unei competiții (nu va fi nimeni vinovat dacă mă voi împiedica și voi cădea),
-Să am decența să aplaud învingătorii și
-Să alerg cu originalitate!
Primăvara îmi întinde mâna și îmi dă binecuvântarea pentru a participa la maraton (anul acesta competiția fiind mai lungă).
Ca orice participant, m-am înscris să înving sau să capăt experiență.
Particip cu încredere la Spring SuperBlog 2016!
Hei, hei, ce-ar fi viața fără primăvară, fără iubire și fără competiții???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu