Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 9 aprilie 2016

De la „limba de lemn”, la ceasul de lemn și de la „ochelarii de cal”, la ochelarii de lemn

Aș muri de ciudă să mi se spună că sunt tributara „limbajului delemn” și că „port ochelari de cal”! Mă atrage mirosul de lemn proaspăt de brad, deși văd în bucata de scândură sângele pădurii, dar viața omului este indisolubil legată de cea a lemnului. Studiile de folclor arată că masa și patul din lemn ne coordonează întreaga viață. Astfel, la naștere copilul este asezat pe pat sau pe masă, căsătoria se consumă tot în pat, iar când moare, sicriul din lemn al omului este asezat tot pe-o masă de lemn. De asemenea se spune că de „Sfântul Gheorghe” ies haiducii la pădure să se ascundă prin frunze...
Viața omului și viața pomului sunt răpuse de securea morții. Lemnul arde ca să-și încălzească fratele, iată de ce voi iubi acest material natural, mirosul său de sevă și de pământ, formele-i elegante și voi detesta plasticul care otrăvește!
Mai este și lingura de lemn, care avea grijă de dantura mea și păstra gustul intact al mâncării. Pe urmă căluțul din lemn, cioplit de bunicul care mi-a lăsat dorul și a luat farmecul poveștilor și priceperea și înțelepciunea în lume îngerilor...
Iată de ce am fost fericită-fericită când am găsit ceasuri din lemn  și ochelari de soare din lemn!
Să port un ceas elegant din lemn și să ridic ostentativ mână, iată aroganța la care-mi stă gândul decând am descoperit produsele Plantwear!

Ce împletire de poveste între carcasa sin lemn de stejar a acestei bijuterii, ecranul din măr și mecanismul Citizen quartz adus din Japonia! Câtă migală să șlefuiești un lemn perfect care să măsoare cu precizie timpul, să fie rezistent la stropire și să aibă o garanție de 12 luni! Cu un astfel de produs te simți un star!

Niciodată nu-ți va sta ceasul atâta timp cât vei avea la mână unul din lemn. Vei simți îmbrățișarea pădurii amestecându-se cu pulsul tău. Lemnul nu declanșează alergii ale pielii fiindcă este prieten vechi și loial al omului. Cine știe, poate că de la ceasuri și rame de ochelari de soare din lemn, vom putea primi și aripi din lemn sau automobile din lemn care să nu mai polueze, clopoței din lemn, care să imite cântarea îngerească a crengilor sub degetele tandre ale vântului, cămașa subțire din lemn?
Lemnul ne marchează viețile, încălzindu-ne trupurile, sufletele și imaginația! A fost odată un ceas din lemn la o mână de prințesă, iar ea, cu ajutorul acestui obiect magic, a cucerit lumea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu