Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 16 aprilie 2016

DentalPraxis, o clinică stomatologică ospitalieră

Este o sâmbătă frumoasă de aprilie: pomii sunt înfloriți, vântul scutură crengile de arome, soarele mângâie tandru creștetele tuturor...Privesc primăvara cum zâmbește imaculat în copaci și regret că dinții mei au nevoie de reconstrucție! Trebuie să-mi renovez zâmbetul și cum ești prieten cu coafeza, să nu-ți ardă părul, cu zugravul să lucreze atent și să nu ai mult lavabil de șters, așa vreau eu să fiu prieten cu stomatologul, să nu-mi extragă dinții sănătoși sau să mă lipsească de măseaua de minte! În plus nu aș vrea să merg știrbă la serviciu în timp ce el îmi va renova dantura.
Și-așa poposesc virtual la Dental Praxis. 
Sun ca un copil pus pe șotii să verific dacă este cineva acasă la ora 15 și iese cu înjurături fiindcă i-am deranjat fiesta, cum fac gazdele morocănoase. Sunt întâmpinată cu urări de bun venit și salutată cu respect. Pun o întrebare de copil de clasa a III-a:
-Îmi puteți spune, vă rog, cum să înving teama de dentist?
Aștept înjurătura și mă pregătesc să închid fereastra conversației, dar mi se răspunde cât mai repede posibil:
-Nu aveți motive să vă fie teamă! Acum tehnologia a avansat și nu mai doare. Medicii de la noi sunt incompatibili cu durerea!
Încropesc un miniinterviu de verificare și tastez întrebarea a doua:„Care este deviza dumneavoastră în relația cu clienții?”
-Toți pacienții pleacă zâmbind de la noi, sunt mulțumiți de modul în care au fost tratați fiindcă avem medici foarte buni.
Ultima întrebare:„În cazul în care voi extrage dinții din față, îmi promiteți că nu mă veți lăsa să merg știrbă pe stradă?
-Se fac coroane provizorii până lucrarea este gata. Vă veți convinge de asta dacă veniți la o consultație. Vă așteptăm cu drag.
Comunicarea elegantă, grija pentru pacient, serviciile de calitate, dar și faptul că lucrările pot fi achitate în 12 rate fără dobândă, iată argumentele care mă determină să realizez curățenia de primăvară a dinților mei la ei.
Un adevărat tratat despre extracțiile dentare ne inițiază pentru acest tip de intervenție. Pacientului i se relatează totul cu lux de amănunte nefiind tratat ca un cobai.
Aparatul dentar fix are rolul de a alinia zâmbetul pentru ca acesta să nu fie pieziș și interpretabil.
Ghidul de pe site-ul clinicii ne conduce direct la cabinetele unde avem nevoie, către produsele ce ni se potrivesc, oferindu-ne credit de atenție și credit de zâmbet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu