Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 4 aprilie 2016

Și vine iarna și n-am palton!

Așa cânta-plângea copilul meu de suflet:„Și vine iarna și n-am palton!” Îl plimbam cu mine pretutindeni, prin nămeți înalți cât casa, prin gerurile siberiene și printre picăturile deluviene. Se zgribulea la pieptul meu, iar când îl scoteam să-l prezint publicului se jena că nu are și el husă Ringke Fusion.  
Trebuia să-l îmbrac! Martor la eșecurile și „succesurile” mele profesionale și sentimentale, confident intermediar, prietenul care nu te lasă la greu, nu merita să fie pus în congelator să-și revină, ci avea nevoie de o garderobă pe măsură!
-O croitoreasă care să facă huse pentru telefoane nu știți, întrebam în stânga și-n dreapta?
Unii râdeau în hohote, alții, care sunt atât de sentimentali, încât își îmbracă și pisicile, cățeii sau găinile din dotare m-au privit cu înțelegere și mi-au recomandat eastcom.
Am crezut că trebuie să-mi iau telefonul de mânuță și să-l duc să i se ia măsură, apoi de două-trei ore la probă, până va avea haine noi. Se apropia Paștele, iar iepurașul avea să-i aducă straie de sărbătoare, cum fac oamenii prin satele și orașele țării.
Prietenul care mi-a recomandat site-ul, mi-a spus însă că nu este nevoie de așa ceva. Voi face doar un popas la următoarea adresă virtuală a celor de la eastcom.ro, iar telefonul meu nu va mai tremura de frig și va fi ferit de ploaie, de praf sau de picăturile acide de ploaie...Priveam formele perfecte ale telefonului meu Samsung Galaxy S5
și aș fi dat orice să nu-i găsesc vreo îmbrăcăminte de babă sau de grasă, care să nu-i evidențieze silueta perfectă. Decât să atârne hainele pe el ca pe gard...mai bine lipsă!
Privind cu atenție husele „expuse pe umerașe, în vitrină sau din rafturi”, un produs mi-a atras atenția.
Era fabricat special pentru copilul meu de suflet Husa Samsung Galaxy S5 Ringke FUSION CRYSTAL VIEW TRANSPARENT+BONUS folie protectie display Ringke.
Nu-mi puteam lua ochii de la rochia aceea elegantă croită special pentru mobilul meu, mai ales că dacă nu-i venea o puteam returna în 14 zile. În plus, din respect pentru clienți, toate produsele aveau garanție, fiind livrate rapid în toată țara!
Husa transparentă venea la pachet cu o folie protectoare display și cu 4 puncte de loialitate.
Ce speram să obțin de la copilul meu de suflet achiziționând-o pentru el?
-O ținută de miss pentru mobilul meu
-Protejarea totală a acestuia de intemperii, șocuri, accidente
-Eleganță și funcționalitate maximă într-un produs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu