Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 31 mai 2016

Allview P8 Energy PRO, smartphone-ul care-mi apăra intimitatea și autonomia





1.      M-aș simți ca în „sânul lui Avraam” să am noul Allview P8 Energy PRO,smartphone și să fiu sigură că-l pot utiliza nelimitat timp de trei zile. Ca blogger, scriitor și profesor mă aflu într-un schimb permanent de informații și idei cu lumea înconjurătoare. Primesc poze și știri de la prietenii mei virtuali din Tanzania, India, Sri Lanka, Pakistan, Marea Birtanie, Cehia și Franța.
2.      Senzorul pentru amprente ar fi „câinele de pază al intimității mele”. Nimeni nu-mi caută în telefon, dar în eventualitatea în care l-aș uita undeva, nu mi-ar conveni ca găsitorul să-mi citească mesajele sau să afle codul PIN al cardului în care mi se livrează salariul.
3.      Obișnuiesc să călătoresc mult, să cutreier dealurile și pădurile din satul meu, iar bateria externă mă va ajuta să nu rup contactul cu lumea, „când mi-e lumea mai dragă”. Este cumplit să se descarce complet telefonul în timp ce primești indicații de la un client sau confesiunea unui prieten.
4.      Bâtrânelul meu nu-mi permite să realizez fotografii și clipuri deosebite sau să vizionez seriale. Joi seara și vineri seara se-ntâmplă să pierd începutul de la „Bahar, o viață furată” și parcă cineva mi-ar fura dreptul de a mă delecta cu clișeele de înțelepciune turcească:„Acceptă-mi spinii, dacă vrei să te delectezi cu trandafirii înfloriți ai sufletului meu”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu