Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 10 mai 2016

Cum îți așterni, așa dormi! (comedie romantică)

Lenjeria de pat din bumbac 100% la cele mai mici prețuri le-a salvat căsnicia.!
Soția: Mă mănâncă pielea îngrozitor și știu de la ce, dragule! Te-am lăsat și pe tine să cumperi o lenjerie de pat și ai ales o chinezărie. Mă și mir că nu ia foc din senin sub noi!
Soțul (îmbufnat):Eu am avut casă și mobilă, puteai și tu să ai o lenjerie ca lume de zestre! Ai venit cu una făcută din cea mai ieftină pânză. Este bine? Vecina i-a aduc vecinului numai lenjerii din bumbac 100%. Da, da. Uite pozele de pe Facebook!
Soția (întorcându-se cu spatele): Hei, ea pune poze și cu soțul ei pe Facebook că nu are burtă și chelie ca tine, dragule!
Soțul: Ce-ai spus? Lenjerie de pat cu burtă și chelie? Doar rochia și capotul tău au burtă, iubita! Dacă stau să mă uit bine, încă puțină vopsea de păr, un permanet și vei ajunge ca mine...La un bărbat mai merge, dar la o femeie...
Soția: Divorțez! Plec la mama sau mai bine nuuu! Te pedepsesc mai rău! O chem pe ea la noi!
Soțul: Ascultă, fată dragă, nu mai bine ai întreba-o pe vecina de unde și-a luat lenjeria că este așa de pufoasă și de catifelată, dormi ca un îngeraș pe ea, să știi! Uite, altă poză!
Soția: Știi ceva? Să nu crezi că mi-e greu să divorțez de tine după 10 ani de căsnicie sau că nu vreau să vină mama la noi, dar m-am săturat de iritațiile de pe piele, zău așa! Hai că rezolv rapid! (formează numărul):
Alo? Vecina, îngerul meu salvator? Spune-mi, te rog, dragă, de unde ai cumpărat tu lenjeriile acelea faine din bumbac? Cum? Sunt la oferta săptămânii și se dau cu  două perne antialergice cadou la orice comandă de lenjerie sau cuvertură? Se pot comanda telefonic sau online și coletul este trimis prin curier rapid, iar plata se poate face și online??? Stai să notez datele de contact!
Mulțumesc, vecina! CumparaMisim.ro mi-au salvat căsnicia! (Întorcându-se spre soț și bătându-l cu o pernă din care sar fulgii peste tot): Și de unde știai cât de mătăsoasă este lenjeria vecinei, mă rog frumos? Plec la mama! Divorțez, adică nu! Te pedepsesc, o aduc pe ea la noi!
Soțul: Nu mai bine pui mâna pe telefon și comanzi și tu produse de la ei, să nu mai plec noaptea de-acasă pentru o lenjerie de bumbac 100%???




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu