Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 6 mai 2016

La BlogAwards înfloresc pomii/Tot aici se fac și domnii...

Am plecat cândva de jos
Cu o mână de cuvinte
Pe un blog micuț, frumos
Dintr-un sat frumos de munte...
Și oricât mă chinuiam,
Bani de pe blog nu scoteam
Dar tot vâzând că trec anii
Pe Blog Awards am urmărit campanii
Și m-am înscris sfios.
Iar banii din cuvinte eu am scos
Și premii multe să răscumpăr anii!!!
De-acuma Blogathonu-i visul meu
Înscrie-te și câștigi bani cu blogul tău!
Cu banii poți să-ți iei ce vrei
Câștigă premii de 5000 de lei!
Am plecat cândva de jos,
Spre Blogawards și-i atât de frumos!
Participi și câștigi premii în bani
Și dar din dar se face Rai!
Și premiile-s unu și-unu
 Tableta Allview Viva H801
Și, Doamne, câte premii nu am luat
Marius Călugăru ne-a promovat
Promisiunile și-a onorat!
Am plecat cândva de jos,
Cu un blog mic de cuvinte
La Blogathon eu am participat
Și aurul am câștigat
Și vor urma olimpiade multe, multe!
Cine vrea bogat s-ajungă
Să se-ncrie-n cursa lungă!
La Blogathon să alerge
Și după mine să se claseze!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu