Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

miercuri, 18 mai 2016

Mașina salvatoare, salvată de Dezmembrăripenet.ro!



Am binecuvântat clipa în care portarul mi-a dat voie să intru cu mașina în curtea spitalului să-l iau pe tata acasă, fiindcă urma să fie externat. Am tras-o cât mai aproape de ușa principală și am luat liftul să nu mai pierd timpul, știind cât de nerăbdător este! Abia am închis portiera și am încuiat ușile că am văzut cum oamenii alergau disperați și strigau către cei din spital:
-Nu-l lăsați să sară! Țineți-l, oameni buni că vrea să se omoare!
Adierea ușoară a vântului oferea explicații curioșilor, ducând șoaptele în urechile tuturor: „A încercat să-și taie venele pentru o fată și l-au găsit la timp. L-au ținut legat în salon, dar s-a dezlegat și acum vrea să sară de la etaj să moară pentru cea care l-a părăsit.”
-Doamnă, luați repede mașina că nebunul va cădea exact pe ea! Ăsta vă strică mașina.
Ce să salvez? Mașina mea sau viața lui? Am închis ochii și am auzit zgomotul infernal. Când i-am deschis era pe jumătate intrat prin plafon, dar nu murise. „Bună și mașina la ceva”, îmi spun, în timp ce sun să vină un taxi să ne ducă acasă.
O mașină pentru un om mi se părea un schimb echitabil, numai că era mașina mea, luată cu bani împrumutați și economii...
În loc să-mi mulțumescă pentru că pacientul scăpase datorită mașinii mele, managerul mi-a pus în vedere să iau cât mai repede mașina din curtea spitalului, dacă nu vreau să plătesc penalizări.
Un domn binevoitor îmi ia apărarea și îmi întinde un bilețel pe care scrie WWW.Dezmembraripenet.ro.
Ajunsă acasă, poposesc în magazinul cu organe de mașini. Mă pierd în rubrici și în detalii. Un lucru este cert, dacă nu voi găsi plafon pentru mașina mea, voi depune o cerere piese și problema se va rezolva. La secțiunea caroserie ofertele par să nu se mai termine:portiere, oglindă, capotă, claxon, încuietoarea, bară spate, bară față, pe 19 pagini virtuale, cu prețurile afișate corect. Plafonul Opel Corsa nu este nicăieri, iar eu rămân și cu mașina turtită și penalizată, dacă nu o iau mai repede din curtea spitalului.
Undeva găsesc dezmembrări Opel Corsa. 
Citesc cu încântare că au aproape orice piesă pentru mașina mea, iar dacă sun la 0729625522 primesc gratuit consultația unui expert. În două zile comanda mea va fi procesată, iar costurile de livrare sunt de 50 de roni. Am o lună garanție și pot returna piesa în 7 zile dacă nu corespunde exigențelor mecanicilor care se vor ocupa de mașină.
Peste o săptămână, trec cu mașina pe autostrada din fața Spitalului Județean. Plafonul este nou-nouț, drumurile sunt bune, ziua plină de soare. Un tânăr bandajat la cap și cu un picior ghips îmi face cu mâna. Se oprește sărută cu patimă mașina și o mângâie, iar eu îl cred nebun...
-Doamnă, dacă nu era mașina dumneavoastră eram la doi metrii sub pământ! Cât a costat plafonul? Mai sunteți supărată pe mine?
Îi fac semn că nu am fost supărată niciodată, iar el notează prostit numărul mașinii într-un carnețel.
El supraviețuiește datorită ei, iar ea, datorită celor de la Dezmembrăripenet.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu