Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 6 iunie 2016

Șefia mi-e străină/Scrisul îmi e rutină!


Nu-mi place să fiu șef! De ce? Fiindcă am motivele mele. Mai întâi nu-mi place să comand, să le spun oamenilor ce au de făcut, să-i supraveghez „cu ochi de soacră”. Nu-mi place să primesc în birou „turnătorii” și să fiu nevoită să ascult astfel de oameni!
 În plus, îmi place să am timp să scriu, să-mi pun gândurile și ideile cap la cap, să am onoarea ca oamenii să intre pe blogul meu și să citească.
Închid ochii și mă imaginez șef la Blogal Initiative! Deja este altceva fiindcă sunt liderul unei comori virtuale.
Primesc în mâinile mele un imperiu al ideilor și cuvintelor din ciocolată, din iaurt sau din ce este nevoie, după cinci ani în care acesta s-a extins.
Urmează bătălia, iar eu nu am plan de luptă...Încerc să realizez unul tot din idei. În linii mari, aș intensifica acțiunile de cointeresare a „soldaților în ale scrisului” prin următoarele metode:
1) Aș ruga fiecare sponsor să lase un premiu suplimentar pentru premierea bloggerilor clasați în fruntea clasamentului.
2) Aș oferi diplome virtuale și tipărite câștigătorilor campaniilor. Este frumos să poți afișa pe blog documentul care dovedește că ai fost printre cei mai buni.
3) La sfârșit de an, aș organiza Revelionul bloggerilor înscriși în Blogal Initiative.
4) De Crăciun aș organiza o întâlnire cu toți membri activi, care doresc să participe, oferind fiecăruia un cadou, dar aș organiza și campanii umanitare de tipul: „Un blogger, o jucărie și o hăinuță pentru un copil abandonat”.
5) În colaborare cu televizunile, aș încerca mediatizarea celor care scriu foarte bine. Bloggerii pot fi modele pentru adolescenți, internetul este și util.
6) Aș organiza cât mai multe campanii la care să fie premiați toți participanții.
7) Aș surpinde membrii activi prin expedierea inopinată de premii, diplome, mulțumindu-le pentru implicare.
Nu închei, înainte de a mulțumi șefilor de la Blogal Initiative, care organizează totul pentru noi și nu au voie să participe la campanii. Mereu rolurile de arbitru și de antrenor sunt cele mai grele. Haideți să petrecem împreună 100 de ani, să ne trăiască șefii, să se înmulțească premiile și campaniile și toți să se inspire din cuvintele și ideile noastre!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu