Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 27 august 2016

Bunica acceptă să renovez doar cu Evivo.

M-a chemat bunica pe un ton serios să vorbim. De câte ori îmi face așa, mă sperii. Îmi va vorbi iar de dor și de moarte, mai ales acum de când a trecut de 80 de ani. O iubesc mult și nu-mi pot reține lacrimile când ea devine melancolică. Îmi mângâie fața cu mâinile-i asprite de muncă și mă zgârie neplăcut, dar ca să nu o supăr, suport. Observă târziu și regretă:
-Ce față fină ai tu și ce aspre-mi sunt mâinile. Ți-am lăsat numai urme pe obraji!
-Lasă, că vor trece, bunico!
O iubesc fiindcă îmi dăruia tot ceea ce-i spuneam că-mi place din casă. Când am observat cum se golesc camerele, nu m-am mai mirat de nimic.
-Am să plec curând de-aici, îmi spune bunica senină de data acesta. M-am hotărât să-ți las casa pe numele tău, dar să n-o înstrăinezi, te rog! Aici se află munca de o viață a unei văduve care și-a crescut singură trei copii. Mă omori, dacă refuzi.
Era și timpul să-mi atragă atenția că o neglijez și că ar fi cazul să-i racordez căsuța la condiții moderne de viață.
-Te iubesc, bunico, i-am spus sărutând-o pe obrajii slabi și ridați. Și eu te rog să mă lași să-ți fac o bucătărie și o baie cu tot ce ai nevoie.
-De ce, nu-ți mai place copaia mea cea mare din lemn? O am de la străbunica. Are peste 100 de ani și nu s-a crăpat.
-Bunicuța mea dragă și bună, vom alege împreună chiuveta de bucătărie de granit sau chiuveta din compozit, panelurile de duș cu hidromasaj, bateriile sanitare de baie și bucătărie, bateriile și accesoriile retro.  Să ne uităm împreună pe tabletă! Nu este Satana pe pământ, ci tehnologia modernă. Acum vine magazinul la tine, nu te mai duci tu să vezi și să cumperi produsele! Nu obosești zilnic spălând și clătind vasele în ligheanul de plastic, apoi aruncând apa afară și punând alta curată ca să le limpezești?
-Am atât de mult timp liber, iar vecinele de vârsta mea s-au mutat la cimitir, draga mea, îmi spune tristă.
-Vei face hidromasaj toată ziua, fiindcă îți voi comanda paneluri de duș cu hidromasaj.
- Ah, vecina mea, Stela, făcea un masaj pe cinste, dar a murit fără să se gândească la spatele meu!
- Vino lângă mine, bunicuțo! Să începem cu setul de chiuvetă de granit cu baterie pentru bucătărie. Chiuveta este garantată 10 ani, iar bateria 5. Adio microbi, adio depuneri de calcar, poți să lovești din greșeală chiuveta cu orice că nu se va sparge. Privește și alege!
-Casa îmi va părea întunecată și urâtă cu astfel de lucruri de lux!
-Ai gusturi fine, bunicuțo! Acum am să aleg un set de paneluri de duș cu hidromasaj pentru dumneata!
-Nu, nu accept nici moartă, se revoltă bunica! Eu vreau să-ți dăruiesc ceva, nu să te jefuiesc! 1150 de roni pentru un duș? Vara improvizez un duș și gata!
-Bunico, banii aceștia vor fi investiți în sănătatea mea și a dumitale. Hidromasajul are următoarele efecte benefice asupra organismului:
1) înfrumusețează și întinerește pielea
2)elimină stresul și durerile
3) este cea mai eficientă cură de slăbire
4) tonifiază mușchii
5) fluidizează circulația sângelui
6) combate insomniile, artrozele și starea de nervozitate.
-Cum se numesc cei de unde ne-am ales produsele?
-Evivo pentru baie și bucătărie, bunico!
-Mă las pe mâna ta și a lor. Prietenii tăi prelungesc viața omului și livrează sănătate la pachet cu produsele lor, așa că prețul nu contează, draga mea! Cine vrea sănătate poate să-și cumpere de la Evivo pentru baie și bucătărie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu