Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 7 august 2016

Lipsurile tinereții...

Am doar 100 de lei. Tricoul mi s-a rupt, blugii mi-au rămas mici, vine toamna și n-am nici pantofi, nici palton! Mi-e a vacanță, dar cu ce să mă duc? Dacă aș merge până la mare pe jos și tot nu aș avea bani de cazare și pentru micul dejun.
„Slavă Domnului, usturoi sălbatic și bășica porcului găsești peste tot, mi-amintesc mărturisirile unei colege. Eu mă sculam în zori să nu-mi culeagă altul delicatesele și până la prânz eram sătulă, plus că foloseam doar hrană sănătoasă. Demult nu m-am mai hrănit eu atât de sănătos ca atunci!”
Să te hrănești atât de sănătos, încât oamenii să te ocolească de departe? Aveam 100 de lei și mă dureau acolo în portofel, de aceea mi se întipărise dureros în minte ideea că trebuie să-i cheltuiesc în mod util.
Dacă aș pune suta de lei la o clocitoare să facă pui? Mi-amintesc de bancul celebru în care soția infidelă îi scrie de la mare o carte poștală soțului credul:„Mi-am luat blugi, mi-am luat și ie, din cinci lei mai am o mie.
Pa, Ilie!”
„Dau un regat pentru o clocitoare care să-mi înmulțească banii și să mă trimită în vacanță.” Îmi vine în minte să postez un anunț pe internet, iar la câteva minute mi se afișează un răspuns:

Stabilesc etapele planului:
1) Aleg un produs care costă mai puțin de 100 de lei și fără de care nu pot pleca la mare.
Un tricou poate fi luat și cu o fustă și cu pantaloni scurți.
2) Plasez comanda până pe 22 august, 2016 și particip la tombolă.
3) Îmi anunț 7 prieteni să nu-și facă alte planuri și ne pregătim bagajele pentru Vama Veche.
Albă ca Zăpada și cei șapte pitici vor avea camparea (paturi) în Cortul celor Șapte Simțuri și micul dejun asigurate, în perioada 26-29 August.
4) Voi da de veste tuturor cunoscuților și cititorilor mei: „Cu 100 de roni îți cumperi un tricou pe cinste de pe zorilestore.ro, petreci o vacanță pe cinste la mare, nu ești obligat să cauți la micul dejun usturoi sălbatic și bășica porcului, ba mai mult, îți rămân 40 de roni rest”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu