Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 18 noiembrie 2016

Aero Detailing – curățare premium pentru automobilul tău



Cum am auzit că soția pleacă la socrii și că va sta acolo o săptămână să ajute la tăierea porcului, la făcutul sarmalelor și al țuicii am oftat adânc și mi-am întipărit toată supărarea din univers pe chip.
-Îmi vine tare greu fără tine, viața mea, dar dacă au multe de făcut, stai și ajută-i că sunt bătrâni. Sigur că voi avea grijă de mine ca de lumina ochilor. Să mă suni și să mă anunți când te întorci să vin să te iau, să nu-ți rupi mâinile cu hălcile de carne și damigenele cu vin și țuică.
A zâmbit în colțul gurii, iar eu am citit replica nespusă: „Mă duc să-i ajut, lacomule, nu să-i jefuiesc! Ce, ești un ginere prea bun să împartă porcul și băutura cu tine?” Ca să par deștept, să nu creadă că nu am priceput, m-am trezit spunându-i:
-Dacă nu te luam eu...
Nu apuc să termin fraza că ea izbucnește:
-Ce insinuezi? Vrei să spui că nu mă mai lua nimeni?
-Nu, draga mea, vreau să spun că aș fi fost un om mort.
Noroc că se apropiase ora plecării și am oprit drăgălășeniile pentru întoarcere.
 Am dus-o la microbuz, iar când a urcat mi-a văzut lacrimi pe față. Aveam ceapă în buzunar și am dus mâinile special când în buzunare, când la ochi. După ce am văzut-o plecând, am sunat băieții să ieșim în oraș.
Am stat fără grijă aproape toată noapte, ei au băut, eu i-am asculat povestind, iar spre dimineață ne-am întors spre casă. Erau așa de beți, încât mi-au vomat în mașină.
Autoturismul duhnea îngrozitor. În plus, s-au urcat cu sticlele de bere desfăcute, iar la prima frână au aruncat băutura pe canapele și pe jos. Mai aveau puțin și îmi spălau mașina cu bere.
-Eu, eu, vreau tărie, a spus unul printre sughițuri.
A trebuit să-i opresc și să-i aștept să cumpere țuică puturoasă. Bineînțeles că mi-au botezat din nou autoturismul, ba și-au aprins și țigările și au scuturat scrumul pe jos.
Mă durea capul îngrozitor. Mașina semăna a cocină. Trebuia să-i scot față până la întoarcerea „Agripinei”. Agripina era nevastă-mea. O numisem așa fiindcă era la fel de aprigă ca femeia din nuvelă, ar fi băgat sperieți și-n turci, dacă ar fi trăit pe vremea lor. Am dormit un ceas sau două și am avut un coșmar. Se-ntorcea nevastă-mea cu soacra să stea vreo două luni la noi și curățau mașina cu periuța mea de dinți, în timp ce-mi făcea „ciorbă de limbă amândouă”.
M-am trezit buimac când am auzit telefonul sunând.
-Ai ajuns, dulceață?
-Să vii să ne iei de la autogară, dragule! Mă întorc că te-am văzut cât suferi că am plecat. Nu rămân nici o oră la ai mei. O iau pe și mămica să petreacă sărbătorile la noi. Ajungem peste patru ore. Nu avem bagaje că nu are sens să aduc de la țară ce putem cumpăra de aici, dar îți aduc ce ai mai scump și ce iubești mai mult pe lume.
Am luat blugii peste pijamale, cămașa pe dos și am alergat la vecinul:
-Vecine, știu că poți, trebuie să poți, l-am implorat!
Vecinul a început să tremure de teamă, m-a privit în ochi și a întrebat:
-De unde ai aflat? Cine ți-a spus?
-Păi știe tot blocul, am răspuns sigur pe mine, fiindcă el era omul bun la toate.
-Și ai venit să te răzbuni? Vrei să mă omori?
-Pentru ce să te omor, omule? Am eu față de criminal? Sunt disperat, atâta tot!Ajută-mă să curăț mașina! Este ca o cocină. Am fost aseară cu prietenii în oraș...
-Un moment, mi-a răspuns vecinul luminându-se la față. Îți voi face cunoștință cu cineva.
„Dacă este alt amant al nevestei mele, chiar divorțez, mi-am promis!”
-Aero Detailing, un ajutor de preț care-ți va salva căsnicia, spuse vecinul întinzându-mi o sticlă.
 Întind mâna, iau sticla și plec, iar pe scară, sticla începe să-mi vorbească:
-Domnule, la noi calitatea este garantată! Soluțiile de curățare fac impecabil interiorul și exteriorul, chiar și jantele și anvelopele. Ele scot orice pete de pe scaune și covoare, transformă geamurile în „pahare de cristal”, curăță orice suprafețe, iar ceara rapidă va face toate suprafețele să lucească, iar soția va crede că v-ați luat mașină nouă. Chemați-mi familia să vă curățăm mașina în câteva minute! Comandați
MINI 6 TRAVEL KIT și ne vom încadra în timp.
Noroc că mirosul proaspăt al produselor înlătura izul de alcool, tutun de proastă calitate și vomă lăsat ca o amprentă în mașina mea de către prieteni. Mănușile cu microfibră mi-au scutit degetele de contactul direct cu mizeria. Nici nu am început să curaț mașina, că a apărut și vecinul să-și spele păcatele...
Cum împărțim „distracția” să împărțim și necazurile.
Terminăm curățenia la timp, ajungem la gară la timp, mașina este impecabilă.
-Ginerele băiat bun, spune soacra cu mulțumire! A venit să ne ia, iar mașina strălucește de curățenie.
-Așa l-am crescut, răspunde cu mândrie nevastă-mea!
Femeile sunt fericite, pe mine cade cerul. Știu că am multe de îndurat, dar asta-i altă poveste...
Vecinul se uită încurcat în jur și sărută pe rând mâna nevestei mele, apoi pe a soacrei.
Și este armonie în familie!!!
Cititorule, Aero Detailing înseamnă curățenie premium pentru automobilul tău și liniște deplină în familia ta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu