Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Cum mi-am adus lumea în casă cu Dwyn Shop de Black Friday

Reporterul: Povestiți-mi, vă rog cum a început nebunia asta! Cum ați reuțit să aduceți milioane de oameni la locuința dumneavoastră?
Eu: Vinovat este un vechi vis de-al meu să aduc lumea la mine în casă fiindcă ea era atât de mare, iar eu așa de mică...Mi-am dorit asta din copilărie. Să călătoresc pe creasta oceanelor lumii înconjurată de rechini, să admir leii la apus, dar să nu le cad pradă, să pătrund în craterele încinse ale vulcanilor, fără să-mi ard părul. Am făcut un adevărat cult pentru ținuturile gheții veșnice și ați ghicit am vrut să prind un ren de coarne, să sar peste puntea atât de fragilă dintre viață și moarte cu sania trasă de câini...
Reporterul: Divagați. La subiect, vă rog!
Eu: Un subiect așa de generos are nevoie de pregătire emoțională, de suspans. O dată-n an este Black Friday, iar Dwyn Shop își deschide barierele generozității și ninge cu reduceri. Da, da atunci se deschid cerurile fericirii. În fața privirii tale ninge grațios cu oferte. 18 Noiembrie 2016 este ziua magică în care a început totul. M-am trezit murmurând un colind adaptat care-mi venise în minte: „Dwyn, Dwyn magazin/Bate vântul cătilin/Și-am zis verde de mălin.”
Reporterul: Insinuați că ați avut o revelație?
Eu: Da. Numele cu rezonanță divină mi s-a întipărit în minte. Până la achiziționarea unui Smart TV 
nu a mai fost decât un pas. Vi s-a întâmplat să vă doriți ceva toată viața și să nu obțineți lucrul acela până nu apare mediatorul providențial?
Reporterul (ușor contrariat): Doamnă, aici eu pun întrebările. Continuați, vă rog!
Eu: Lumea redată cu acuratețe și primită cu sufletul curat, domnule, este prima minune a umanității! Doar o imagine naturală a ei îți satisface setea de curiozitate și domolește patima de a călătorii când nu te poți deplasa fizic...
Reporterul: Doamnă, cum să nu vă puteți deplasa fizic? Reveniți cu picioarele pe pământ!
Eu: Ați auzit de sindromul jenă financiară, domnul meu? Durerile se generalizează și se extind asupra tuturor nevoilor: abia îți ajung banii de facturi și de întrețineri, adio bilete de avion sau un amărât de televizor cu ajutorul căruia să călătorești prin lume!!!
Reporterul: Dar dumneavostră ați învins jena financiară, iar oamenii vin ca la moaște la casa dumneavostră, doamnă. De ce?
Eu: Să nu credeți că am descoperit vreo icoană pe pereți! Am comandat Televizor LED Smart Samsung, 138 cm 
”Şi deodata-n jurul meu, natura
se făcu un cerc, de-a-dura,
când mai larg, când mai aproape,
ca o strângere de ape.” (Nichita Stănescu; Leoaică tănără, iubirea.)
Mi-am achiziționat o imensă bibliotecă digitală, o grădiniță pentru nepoțelul drag, școala pe care o va frecventa mâine, apoi cel mai bun liceu și cea mai prestigioasă universitate pentru suma de 3099 lei, beneficiind de o reducere de 800 lei.
Nu este un televizor, ci o minune, o platformă educațională vastă adaptabilă vârstei și nivelului de pregătire al tuturor. Acum mi-ați aflat secretul. Știți de ce oamenii vin de la capătul lumii  și stau la coadă zile și nopți să intre 5 minute să-mi vadă televizorul.
 Oameni dragi, dacă vreți  să vă cumpărați avantajos celebritatea, profitați de ofertele de Black Friday și aduceți-vă universul în casă cu produsele de la Dwyn Shop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu