Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 10 noiembrie 2016

La 10 ani salvam lumea prin cuvinte...

Nu-i ușor să fii copil din mai multe motive! Primul este acela că trebuie să ceri voie aproape pentru orice fleac, iar „părinții aceștia, care vor să-și dea importanță sunt răi cu tine și nu înțeleg”. Nici nu poți să bagi o bomboană în gură că ei încep:
-Jos cu ea! Întâi mâncare și după aceea prostiile.
Pui și tu mâna pe tabletă, instalezi un joc, iar când „să furi, să ataci, să jefuiești o bancă” ești oprit brutal de predica lor:
-Ai scris și ai citit? Ce-am vorbit noi? Fără violență!
Așa ajungi să îți dorești să crești, să fii tu mare și ei mici și să fie la tine cheia a ceea ce au voie să facă și ceea ce nu au.
Apoi când părinții se plâng că nu au bani, iar tu, băiat cu suflet bun, te duci cu pușculița la ei, dispus să-i împrumuți, îți râd în nas.
Ei nu știu că în mintea ta se proiectează salvatorul umanității de mâine, că rămâi pe gânduri ca să-ți dai seama ce armă să folosești să distrugi armata de zombi care este gata să invadeze pământul, vampirii și vrăjitoarele!!
Nave spațiale, arme cu laser, tancuri, avioane invizibile, submarine, sabie, pușcă, pistol, arc cu săgeți, un ceas fermecat???
Ce păcat că nici nu știți cum în zilele de vară, eu și Matei suntem armata care vă salvăm de monștri! Balaurii cu șapte capete (adică ciulinii) cad secerați de paloșele noastre ascuțite (bețele), aruncăm cu grenade (pietre) în zombi (ținte fixe din lemn). Oameni buni, dacă sunteți în viață și liberi, sunteți datorită mie și nepotului meu!
Noi ne teleportăm acolo unde dumneavoastră vă aflați în pericol. Avem formule magice, luptăm spate în spate și ne facem semne, dar mai ales suntem neînfricați, chiar dacă noaptea mai visăm urât, plângem în somn, încât trebuie să vină părinții să ne liniștească. În fața somnului avem voie să ne fie frică!
-Hai să ne inspirăm din noua serie de desene animate cu Ben 10 de pe Cartoon Network, spune Matei când ne plictisim de anumite arme sau strategii. Cumpără-mi, te rog, dispozitivul-ceas, Omnitrix,să mă transform în 10 creaturi, cu 10 puteri diferite pentru o securitate mondială de nota 10! Promiți că ai să te uiți la mine la noua serie de desene să avem din ce ne inspira? Ben 10 a mai crescut, așa că nu te rușina că te uiți la un puști de 10 ani! Acum este un adolescent, iar tu ești secundul meu în luptă.
Nu m-am rușinat niciodată să-mi imaginez și să salvez omenirea prin cuvinte. Când aveam 10 ani, aveam o mână de jucării, dar inima de aur și imaginația de diamant.
Când auzeam că a murit un vecin și mi se explica faptul că nu-l voi revedea niciodată, mă urcam pe un deal și cu un băț ucideam moartea poruncindu-i:
-Dispari, dispari pentru totdeauna de pe pământ!
Mă rugam la copaci, la soare, la cer ca mâinile mele să alunge durerea de cap a mătușei, supărarea mamei, durerile de mijloc și de picioare ale bunicilor.
Magia nu se înfăptuiește decât prin cuvinte, de aceea se poate salva omenirea prin comunicare.
Totul este o țesătură de joc, cuvinte, magie și suflet bun...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu