Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 31 ianuarie 2017

Participant, medaliat, înfrânt

Să fii atlet al cuvintelor este greu, mai ales când ești disciplinat de campaniile publicitare! Dacă în literatură alergi de nebun sau te întinzi în iarbă după cum îți dictează imaginația, aici, talentul trebuie să se supună cerințelor tehnice, mesajul să fie persuasiv și mai ales să convingi juriul. În plus, trebuie să găsești o ideea, o strategie să te desprinzi de restul alergătorilor și să faci parte din plutonul fruntaș.
Nu întotdeauna originalitatea îți aduce medalia (uneori băubilă sau comestibilă). Am văzut multe concursuri care au „premiat banalitatea” sau „articolele care au răspuns obiectivelor juriului”.
Sunt campanii în care îți numeri cuvintele, folosești ancore și link-uri, există pasaje și fotografii impuse.
Mult timp m-am aflat în postura de „iepure” în campanii. Luam startul bine, stimulam campionii, dar nu mă alegeam cu nimic. Cu toate acestea concuram cu îndârjirea celui care speră ca va veni soarele și pe strada lui.
Primul premiu pe care l-am luat pe Blogal Initiative, l-am primit când aveam mare nevoie de el: 100 de euro la o campanie despre o platformă care oferea servicii în București. Am scris povestea sorei mele pe care a jefuit-o un instalator nepriceput care i-a cerut o căciulă de bani punându-i în schimb un dop improvizat din lemn care a explodat de la presiune. Omul a intrat plin de noroi în casă, fuma țigară de la țigară și își scuipa necazul în chiuveta sorei mele înjurând la fiecare mișcare...Toate acestea au costat-o 200 de lei, iar mie mi-au adus 100 de euro.
Îmi place că Florea Cristian se află la post și ne verifică atent articolele, iar tonul său este politicos. „Salut”, „o zi bună”, „noi te apreciem” sunt clișee verbale care demonstrează politețea omului care stă în spatele succeselor noastre. El este arbitrul care ne atrage atenția când încălcăm normele.
Se cade să mulțumesc public sponsorilor care au premiat toți participanții. Au dat dovadă de noblețe cei de la Zorile Store, Depozit Online și Siropurile Yo.
Oricât de supărată am fost pe mine după o jurizare sau chiar pe alegerile făcute, nu am pus niciodată comentarii răutăcioase la anunțarea câștigătorilor pentru a nu știrbi bucuria câștigătorului.
Sunt impulsivă, iar Cristian știe că de vreo câteva ori am protestat, i-am scris și mi-a răspuns frumos.
Aici mi-am făcut prieteni puțini, dar buni, oameni de valoare pe care îi apreciez, fiindcă nu-mi plac grupurile mari. Vizitele lor pe blog mă onorează, comentariile îmi fac plăcere și consider că răutățile (au fost două și am iertat, dar nu uit...) nu trebuie să le iau în seamă!
Mulțumim Blogal Initiative că ne aliniezi la concursuri, că decizi să dai premiile prin rotație, fiindcă așa este frumos și să nu uităm sponsorii generoși care au cadouri pentru toți bloggerii harnici!
Să ne dea Dumnezeu inspirație, sănătate și concurență loială!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu