Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 26 ianuarie 2017

Un cadou de la Dwyn Shop pentru inima iubitei

Reporterul: Ce semnificație are ziua de 14 februarie și ce îi veți dărui jumătății dumneavostră? Dacă oferiți un răspuns original, veți câștiga acest concurs...
Iubitul: Este sărbătoarea dragostei, ziua în care trebuie să avem grijă de inimile celor dragi pentru a putea să ne cuibărim în ele și să rămânem acolo toată viața!
Reporterul: Dezamăgire! Mare! Anticipez cum îmi veți relata cu lux de amănunte pregătirea cinei festive, petalele de trandafiri presărate pe pat și pe fața imaculată de masă, tortul de ciocolată, șampania și ursuleți de pluș...Ultimele zece răspunsuri ale participanților parcă ar fi fost xeroxate.
Iubitul: Ursuleții de pluș se pot dărui în fiecare zi. Dwyn Shop m-a făcut să conștinetizez cât de importantă este preocuparea față de produsele care asigură îngrijire personală jumătații mele!
Reporterul: Cosmetice sau bijuterii, nu este așa? Un parfum, o cremă de față, un colier sau o inimă imensă din pluș care spune: „I love you!”
Iubitul: Vă dezamăgesc! Sunt ciudat de original. Iubesc atât de mult, încât doresc să poarte la încheietură aparate medicale care să-i monitorizeze inima. Dacă inima aceea s-ar opri, dragostea mea ar fi îndoliată toată viața! Cu MIO ALPHA 2 HEART RATE MONITOR îi voi urmări inima și o voi determina să bată numai și numai pentru mine!
Reporterul: Un răspuns promițător, dar detaliați!
Iubitul: Obișnuiesc mereu să plec cu inima ei la serviciu. Merg pe stradă, dar sunt absent fiindcă gândurile mele sunt îndreptate către ea. Când mă despart de floarea gingașă a sufletului meu mă tem să nu o rupă cineva și să o lase să se ofilească...Cu acest dispozitiv, ritmul cardiac al iubitei mele va fi monitorizat în orice moment, punându-i la dispoziție o adevărată electrocardiogramă. La întoarcere voi verifica datele stocate să am grijă de cea care-mi dăruiește ce este mai scump în univers!
Reporterul: Dumneavoastră veți câștiga un premiu, iar eu m-am ales cu o idee genială. Cât costă dispozitivul minune?
Iubitul: 470 de lei, dar banii nu contează. Sunt sigur că îi voi pune la dispoziție un cardiolog virtual și asta mă liniștește. Brățara ține evidența strictă a caloriilor arse, iar în cazul în care este depășită zona de siguranță a ritmului cardiac, se declanșează alarma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu