Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 24 ianuarie 2017

Valentine’s Day și un univers de arome într-o sticluță de parfum

Cheia unei nopți de iubire de neuitat este parfumul. Să fii inimă lângă inimă cu cel drag, obrazul tău să-i simtă răsuflarea caldă și plină de iubire, să te afli într-o casă, sau într-un apartament, iar când deschizi sticluța să te trezești în toiul verii în mijlocul unor grădini de flori, livezi înflorite sau printre fructe zemoase, parfumate și dulci! Să constați că universul și-a depus ofranda de miresme la picioarele tale de zeiță!
Afară, flori de gheață și zăpadă cât vezi cu ochii, în suflet flacară care să topească omătul, iar în parfum vrăjile olfactice purtând denumirea Aromeonline...
Licoarea dragostei își face efectul instant. Ea se fixează pentru totdeauna în caseta memoriei cu notele de aur parfumate, încât poate fi identificată peste ani.
-Ce parfum avea iubita mea, dumnezeiesc parfum! Îmi pătrunde-n nări din imperiul amintirilor, îmi delectează toate simțurile, îmi stimulează imaginația!!!

Parfumul duplicat de Valentine’s Day 

Cina trebuie să fie regească fiindcă suntem suverani ai iubirii noastre și ni s-a transmis din generație în generație libertatea de a adora. În regatul dragostei, tronul ne aparține. Am ales cu grijă meniul, am comandat tortul în formă de inimă, acoperit cu foiță de aur comestibil, șampanie, am marcat traseul sufragerie-dormitor cu petale de trandafiri și orhidee, iar lămpile de aur și argint ale inimilor le-am aprins din zori. Este sărbătoarea noastră și numai a noastră și trebuie să mă gândesc la ceva care să-i îngenuncheze așteptările!
Cu Versace Versense îmi conduc iubitul de mână prin livezi. Este primul popas al parfumurilor. Dăm la o parte crengi de bergamol, frunze de citrice, simțim mirosul cald al smochinei, perei și mandarinei.
Lup flămând de frumos și de arome, iubitul meu, îmi soarbe sălbatic parfumul. Trec 15 minute, iar livezile au rămas în urmă. Păstrăm încă dovada olfactiv-lemnoasă a călătoriei prin livezi, când ne invadează câmpurile de flori: crini, iasomie și narcise. Se-nalță atât de multă dulceață în camera noastră, încât parcă am fi stors toți crinii, toate narcisele  și iasomia din lume de parfum!
-Ce poate fi mai minunat de-atât, îmi spune îmbătat de arome iubitul meu! Am călătorit la capătul lumii cu ajutorul câtorva picături. Mi-ai adus vara și toamna înapoi, mi-ai arătat livezi roditoare și flori, atât de multe flori! Aș da orice să rămânem aici și să oprim secundele vieții acum.
Peste trei ore de la aplicarea parfumului au urmat notele de bază: lemnul de santal, cedrul de virginia și moscul.
-Am și eu ceva la fel de fabulos pentru tine, mi-a spus, dar înainte, te rog, arată-mi sticluța acestui parfum!
Nu-i comandasem și lui, fiindcă știam întotdeauna că parfumul meu îi este de-ajuns. Nu trebuia să-i cumpăr bijuterii, genți, parfumuri sau portofele din următoarele motive: banii îi avea de regulă pe card, iar cardurile erau la mine, îi erau de ajuns podoabele, accesoriile și parfumurile mele, el se bucura admirând ceea ce aveam eu.
A privit sticluța, apoi a oftat ușor.
-Se cunoaște că ne cunoaștem atât de bine! Nu, să nu mă acuzi de faptul că am vocabularul sărac, special am vrut să repet anumite cuvinte. Îți vine să crezi că ți-am ales același parfum?
Mi-am revărsat bucuria în cascade asupra lui. Aveam provizii din cel mai complex și minunat parfum din lume, aromele acestea ne vor lega iubirea de nemurire.
Iubirea noastră și-a găsit parfumul și cu siguranță că fiecare iubire are parfumul ei!!!


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu