Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Virtuțiile magice ale panourilor radiante cu infraroșu

Stăm de vorbă cu primarul general al urbei X pentru a urmări modul în care în primul său an de mandat a reușit să soluționeze problemele celor aproape 2 milioane de locuitori în slujba cărora se află.
Reporterul: Sunteți acuzat că ați desființat Sanatoriul pentru Boli Respiratorii. Cine se face vinovat de această decizie și de punerea ei în practică?
Primarul Genaral al Urbei X: Panourile de încălzire cu infraroșu.
Reporterul: Domnule, am vorbit cu mulți primari până acum, dar dumneavoastră sunteți un caz atipic. S-au întors bolnavii din sanatoriu acasă și-mi spuneți că sunt vinovate niște panouri???
Primarul General: Și eu am fost reporter, unul obiectiv și bun. Am răbdare să ascult următoarea întrebare, prin urmare vă invit să fiți răbdător și cu răspunsurile mele!
Reporterul (indignat): Este posibil să desființați Casele de Copii, iar aceștia să se-ntoarcă în famile, în timp ce salariile au crescut în orașul nostru???Cine a decis integrarea copiilor cu probleme în familiile lor?
Primarul General (liniștit):Panourile radiante cu infraroșu!
Reporterul: Dar de golirea depozitelor de lemne și de falimentarea celor care vând centrale pe gaz ce spuneți? Mă tem că sunteți implicat direct în aceste afaceri dubioase, domnule primar.
Primarul General: Domnul meu, nu-mi pot asuma meritele panourilor radiante cu infraroșu. Sunt un primar corect, iar noul sistem de încălzire se dovedește vinovatul fără vină!
Reporterul: Ați dărâmat tot ce nu s-a mai construit de la comunism încoace în țara asta și vă bateți joc de alegători! Ce răspuns impertinent și monoton oferiți: panourile de încălzire cu infraroșu. Mă întreb dacă mai aveți și alte expresii în vocabular. Dar pompierii de ce nu mai au de lucru? Cum vă explicați că au dispărut incendiile?
Primarul General: Ați intuit deja răspunsul: panourile de încălzire cu infraroșu!
Reporterul (nervos): Să nu-mi spuneți că panourile de încălzire conduc orașul?
Primrul General: Nu numai orașul nostru, ci lumea, domnule! Vă dau și temă pentru acasă. Documentați-vă și aflați de ce:
1) Bolile respiratorii dispar când spitalele sunt încălzite cu panouri cu infraroșu
2) Familiile nevoiașe își permit să aibă locuințe încălzite chiar și în cele mai geroase ierni și își iau copiii acasă de la centrele speciale
3) Incendiile dispar
4) Panourile radiante sunt preferate celorlalte surse de încălzire
5) Orașul prosperă când utilizarea panourilor radiante cu infraroșu se generalizează!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu