Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 11 februarie 2017

BeautyOneShop.ro vinde frumuseţe pentru fiecare parte a corpului

Frumuseţea nu se pierde, se recâştigă cu BeautyOneShop.ro

Multă vreme am fost fascinată de principiul conform căruia în univers nimic nu se pierde, ci totul se transformă...
Bunicile mele şi mama mea vorbeau despre pierderea frumuseţii ca despre pierderea luminii ochilor, iar zbuciumul lor mă durea cumplit! Nu credeam să ajung la vârsta la care să mă tem de pierderea frumuseţiii aşa cum mă tem de pierderea vieţii! Mi se părea o veşnicie până atunci, dar constat că eternitatea a trecut deja!  Am căutat elixirul tinereţii şi frumuseţii veşnice şi l-am găsit. BeautyOneShop.ro livrează frumuseţe pentru fiecare centimetru al corpului meu. Am găsit produse cosmetice de calitate la preţuri magnifice şi mi-am propus să devin supereroina care nu va păstra secretul pentru ea refuzând să ducă în mormânt cheia restaurării frumuseţii în fiecare parte a corpului uman, ci o va oferi omenirii pe tavă din argint.

Ce parte a corpului îmbătrâneşte mai repede?

Nu vreau să scriu un ghid despre bătrâneţe, dar trebuie să ştiu exact care va fi planul de bătaie. Cercetez zeci de articole tematice şi studii de pe internet şi ajung la următorul top:
1. sânii, decolteul şi gâtul
2.mâinile
3. pleoapele
4.buzele şi zonele învecinate
5.faţa
6.părul.
În mod ciudat, clasamentele au omis  dinţii şi durerile reumatice sau pierderea memoriei pentru că acestea pot fi restaurate doar de medici...

Ţii bătrâneţea departe cu Cosmetice Profesionale de la BeautyOne Shop!

Principiul suferă baba la frumuseţe nu este acceptat de toată lumea. Multe femei se tem de operaţii, proceduri cu laser sau tehnici de injectare de aceea este mult mai comod şi garantat să foloseşti cosmetice profesionale testate şi garantate. Are BeautyOneShop.ro produse pentru toate zonele corpului expuse îmbătrânirii?
ARE!
Sarea de Baie Anticelulitică şi Antiage Vinoterapie - Cristalli di Vigna împrospătează tot corpul şi revigorează vizibilul decolteu. Nimeni nu-ţi va mai ghici vârsta în decolteu, iar baia va deveni un răsfăţ. Efectele calmante şi hidratante ca şi parfumul te învăluiesc, iar relaxarea emoţională pe care o induce este unică.
Putem şterge prima problemă din lista îmbătrânirii. Acum ne ocupăm  de mâini utilizând Crema de Mâini Antiage Hidratantă cu Protecţie UV. La a treia aplicare mâinile deja întineresc şi nu ne vor contrazice când vom micşora vârsta cu 10 ani, fiindcă dispar şi crăpăturile şi ridurile fine, dar şi petele maronii.
 Deja zăresc balsamul de buze Kiss Me Balm care hidratează şi zona sensibilă de deasupra gurii şi tai din listă altă problemă. Îmi iese în cale apoi providenţialul Ser anti-age cu vitamina C - C care face tenul să strălucească, îl hidratează şi îl catifelează să nu mai semene cu o coajă uscată de.portocală!

Tipuri de înfrumuseţări ale feţei şi ale corpului

BeautyOneShop.ro ia în calcul toate nuanţele înfrumuseţării feţei punându-ne la dispoziţie produse care rezolvă:
-Albirea tenului.
-Ştergerea ridurilor şi întinderea pielii unde este cazul.
-Curăţarea şi demachierea.
-Îngrijirea buzelor şi a ochilor.
-Protecţie UV.
Acestea sunt destinate tuturor tipurilor de ten: gras,acneic, uscat, normal sau mixt.
Produsele destinate îngrijirii corpului au rolul de combatere a vergeturilor şi a celulitei, de curăţare, fermitate sau hidratare, după dorinţele şi nevoile utilizatorilor.

Să întinerim puţin şi părul!

 Nici părul nu a fost neglijat. Găsim aici şampon profesional pentru păr, balsam, măşti şi seruri pentru tratamente profesionale, produse de coafură, dar şi accesorii şi pentru că la frumuseţe nu se face discriminare există şi produse pentru îngijire barbă şi mustaţă!
Cumpăraţi frumuseţe pentru fiecare parte a corpului dumneavoastră de pe BeautyOneShop.ro! Nu costă scump, iar efectul este garantat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu