Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

luni, 27 februarie 2017

Fie ca blogul meu să înflorească!

Primăvara, copilă răsfățată și așteptată de toți, a venit. Are brațele pline de flori, soare-n priviri și iarbă-n plete. Pe unde pășește ea înflorește pământul sub tălpile-i măiastre. Corul păsărilor îi deschide calea, cornii înfloresc de emoție la vederea risipei de frumusețe și căldură. Livezile îi vor croșeta rochie diafană de petale.
Ea, copila dulce, îmi zâmbește ștrengărește și mă invită la întrecere.
SpringSuperblog 2017 ne transformă blogurile în grădini!
Particip cu inima deschisă la competiție. Sunt gata să ar, să semăn, să plantez, să îngrijesc cu toată dragostea articolele și aș dori ca nimeni să nu-mi calce florile ideilor, să nu rupă petalele parfumate ale metaforelor pe care să le arunce apoi în noroi! Fi-va juriul înțelept și corect ca nimeni să nu fie nedreptățit?
Se va gândi la timpurile în care grădinar fiind, rămânea dezamăgit când cineva îi devasta truda?
Particip cu încredere la SpringSuperblog 2017! Eu voi face blogul să înflorească, iar juriile sper să aprecieze corect evoluția tuturor concurenților!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu