Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 28 februarie 2017

Îți ofer o sferă de viață, mamă!

Erați acolo, față-n față: Dumnezeu, tu și tata când ați hotărât venirea mea pe lume! V-ați dat acordul, ați pus semnătura pe actul iubirii, dar greul ție îți revenea, mamă! Ți s-a adus la cunoștință toate riscurile procesului de perpetuare a vieții pe pământ: trup deformat, grețuri, vărsături, dureri vecine cu moartea la naștere, depresie postnatală și nopți nedormite...
Aș fi putut să fiu o criminală din faza embrionară și să ucid trupul care mă adăpostește. Mi-ai făcut loc zâmbind în corpul tău de zeiță fiindcă iubeai prea mult, nebănuit de mult. Tu și eu am devenit una dintre cele mai minunate ecosphere!
Prin tine am primit hrană, lumină și suflet. Tu m-ai hrănit cu frumos din pântecele tale înfloritoare...
Și am fost un copil răsfățat primind tot ce a fost mai bun de la viață!
Ascult simfonia renașterii vieții, orchestra primăverii alcătuită din: susur de izvoare, ciripit de păsări, adieri crude de vânt. De ziua ta, sinestezia perfecțiunii organizează un spectacol sublim...
Iată de ce doresc să-ți dăruiesc un mărțișor viu, o sferă de viață pe care să o ai mereu la îndemână, să-ți amintească simbioza veșnică dintre mamă și copilul ei!
Căci ce-i o ecospheră? Un acvariu închis în care formele de viață se află în strânsă interdependență, așa cum ne-am aflat și ne aflăm noi, mamă.
Apa, creveții, nisipul albastru, coralii și oxigenul reprezintă un decor fascinant și viu pentru casa ta, mamă! Va trebui să îngijești oceanul oval și-ți va aminti de noi. Mărțișorul viu este garantat 2-3 ani. Vei ține viața în palme, așa cum m-ai ținut pe mine în trup!
Și  poate că ecoshera este descoperirea epocală care garantează nemurirea ta, a mea și a tuturor oamenilor din univers, mamă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu