Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 3 martie 2017

Ancheta Delaco

Înalt, slab, cu părul alb și tremurându-i bărbia de ciudă, paznicul intră în birou nostru la prânz, însoțit de polițiști și de operatorul sistemului de supravegere video.
-Nimeni să nu părăsească încăperea și să ne arătați gențile, a spus unul dintre polițiști. Iar dumneata, s-a adresat el operatorului, urmărești cu atenție și cu încetinitorul toate camerele de supraveghere din instituție, în special pe cea care se află în fața gheretei paznicului și ne spui tot ce vezi suspect!
-Ce s-a întâmplat, am întrebat noi speriați? Alarmă cu bombă?
-Am fost jefuit! Am fost jefuit, se plângea amărât omul instituției.
Unii dintre noi începem să râdem cu lacrimi.
-Ironia sorții să fii paznic și să ți se fure lucrurile!
-Vă dați seama ce securizată este instituția noastră! Dacă nu a avut grijă de bunurile sale, de ale noastre, slabă nădejde!
-Lăsați, măi, că este așa de impresie artistică...
-Nu vă este rușine să râdeți de un om bătrân? Poate i-au luat cardul, banii, actele?
-Putem ști și noi ce i s-a furat, întreabă unul mai isteț?
-Mi s-a furat brânza, brânza mea, crema de bânză pufoasă și telefonul.
Ne punem iar pe râs, pe înfundate să nu ne amendeze organul:
-Măi, omeni buni, dacă o fi avut o brânză puturoasă la el cu ceapă, găsim după miros și recuperăm...
-Să pui atâția oameni pe drum pentru o brânză?
Intervine din nou seriosul biroului:
-Măi, era brânza omului. Nimeni nu avea voie să i-o ia. Putea să aibă miros de ciorapi neschimbați, să fie cu mucegai, nu contează. În plus, telefonul îi este foarte necesar. Dacă observă persoane suspecte dând târcoale instituției, nu trebuie să anunțe?
-Ce să mai dea târcoale că a jefuit-o deja și a început cu avangarda...
-Nimic pe camere, spune căutătorul nemulțumit.
Insistăm ca omul să-și aducă aminte unde a fost cu telefonul și unde a pus-o pe cea mai pufoasă cremă de brânză. Dacă nu am avea încredere deplină unii în alții ne-am privi cu suspiciune și ne-am arăta cu degetul.
Paznicul iese ca din pușcă și aleargă prin curte, iar peste cinci minute se întoarce parțial triumfător:
-Acum știu. Sunt la celălalt departament. M-am dus să le arăt și lor crema pufoasă de brânză Delaco și am uitat pe masă și brânza și telefonul. Telefonul l-am recuperat, brânza ba. Au mâncat-o fetele crezând că le-am dat-o în loc de mărțișor...
Am consemnat rezultatele anchetei Delaco pentru Spring SuperBlog 2017.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu