Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

joi, 23 martie 2017

La hotel de două stele, confort de patru

Cele două stele, esența calității

15 iunie, 2017, ora 13, 30
Știu că nu este frumos să stric dispoziția grupului, dar tot drumul am stat îmbufnată. Mergem și noi din an în Paște la mare și soțul meu alege un hotel de două stele!? Atât valorăm noi, cei dragi, două stele. „Două stele merit eu?/Să te bată Dumnezeu!”
Dacă avem baia și toaleta pe culoar, ce ne facem cu copiii? Mă aștept să ne trezim într-o cameră neaerisită, din care pică tencuiala, cu aspect dezolant, încât să-mi doresc să fi rămas la soacră-mea...
Canicula ne-a prins pe drum, se circulă bară la bară și înaintăm ca melcii. Un copil plânge, altul cere apă, bunicii de enervează că nu este liniște, din mașina din spate Adela îmi face semne disperate ridicând două degete (de la două stele).
El îmi pune o mână iubitoare pe umăr și îmi arată o poză, spunând cu mândrie:
-Piscina hotelului Aurora, draga mea. Ne cazăm la un hotel cu piscină.
 
 -Lasă că am mai văzut noi oameni care au peste 60 de ani și pun pe Facebook poze făcute la 30. Cred că au fotografiat piscina de la hotelul vecin de patru sau cinci stele.
- Mă vei felicita pentru alegerea făcută, vei vedea. Știi de ce? Nu găsești cazare mai bună ca la Hotel Aurora Mamaia. Vom avea esența calității în cele două stele.
Tac. Să promiți cuiva marea cu sarea este ușor!

Cum poți avea la tarif de două stele confort de patru.

15 iunie, 2017, ora 18.
Drumul până aici a fost un adevărat maraton. Copiii au adormit extenuați de plâns, bunicii au ațipit și ei, patru oameni visează frumos la vacanță, doar eu sunt îngrijorată de coșmarul care ne așteaptă. Probabil este o clădire cu bulină roșie, acoperiș spart, iar când plouă, plouă și-n camere să fie așa, o vacanță de neuitat.
-A fost renovat de curând, domnește curățenia aici și vom avea vedere la mare, îmi șoptește iubitor soțul.
„Doamne, dă-mi răbdare să nu divorțăm, spun printre dinți!”
Oprește mașina în fața unei clădiri impozante.
-Gata, hai să-i trezim pe „micuți”! Ne ducem bagajele în cameră apoi coborâm să mâncăm la terasa restaurantului. După ce ne vedem sătuli, tu hotărăști: la piscină, la locul de joacă pentru copii, sau o plimbare pe malul mării să vedem apusul...
„Vom prefera să stăm afară, dragule, cât vom putea mai mult! Cine știe cât de mici sunt camerele, cum arată lenjeria și covoarele și cât de tari sunt paturile!”
Nu credeam să existe o ușă care să-mi demoleze toate prejudecățile legate de numărul de stele al unui hotel.
Ne așteptau. Copiii au primit ciocolată și sucuri, noi am fost întâmpinați cu apă rece limonadă, ceai cu gheață înghețată și salată de fructe.
Ne-au ajutat să ne instalăm și am apreciat că din respect pentru oaspeți, exista și rampă pentru persoanele cu nevoi speciale.
Inspectez camera, cum inspectează soacra mea „fericirea copilului ei”. Decorată în gri, alb și albastru este curată lună. Patul matrimonial este impecabil, lenjeria proaspăt spălată, călcată și apretată, la baie miroase a flori de parcă aș fi într-o grădină. Avem frigider în cameră, televizor și cablu, baie cu duș modern, conexiune la internet. Ies în balcon și mi se taie respirația de fericire. Imaginea mării și a lacului îmi alungă toată oboseala și amărăciunea provocate de ambuteiajul de la venire.

Distracție la piscină

18 iunie, 2017
I-am cerut iertare celui iubit că m-am îndoit de alegerea lui. A ales ce se putea mai bun pentru noi! Noi, înotători experimentați, ne petrecem ziua, când marea este agitată sau plină de alge, în piscina pentrun adulți, bunicii și copiii în cea pentru copii. (Bunicii motivează că-i supraveghează pe cei mici, în realitate le este frică de apa adâncă).
Dacă în mare te poți tăia în cioburi sau în scoici, aici apa este filtrată, curată, sterilizată. Pentru copilași se organizează concursuri de înot, de construit castele din nisip, de desene pe nisip cu premii simbolice, dar important este faptul că micuții noștri sunt învățață să se poarte sportiv și când pierd.
La bar au o înghețată să te lingi pe degete, sucurile naturale au pulpă de fructe 598%, locul de joacă al copiilor este feeric, plus că există personal calificat care are grijă de ei, când soții doresc să organizeze o cină romantică pentru ei sau să se plimbe de mână pe țărm să admire asfințitul.
Am consemnat în acest jurnal amintiri deloc scumpe oferite de un hotel de două stele oferind confort de patru pentru Spring SuperBlog 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu