Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

sâmbătă, 18 martie 2017

Rent a car Bucuresti salvează disputele conjugale

 Disputa conjugală cotidiană, sarea și piperul relației

-Trece tinerețea pe lângă noi, omule, iar tu mă plimbi ca găina în jurul casei: la ai mei, la ai tăi, la cumpărături și la biserică! Când m-ai luat ai promis că mă duci la capătul lumii, îl toca mărunt tânăra nevastă.
-Mă toci ca pe pătrunjel în ciorbă, femeie. Anul acesta te duc, gata! De Paște plecăm în lume, ne imaginăm că trăim altă lună de miere. Hai, recunoaște, o duci cu mine ca-n sânul lui Avraam!
-La Paștele Cailor. Știu eu bine cum mă duci. Mașină nu avem, bicicletele ni le-au furat hoții din magazin, caii de rasă au murit înainte să-i băgăm în grajd...Dar să nu disperăm! Mai rămâne o soluție, omule. Ne facem globe-trotteri. Ce zici? Nu ar fi romantic?
-Doamne, femeie, ce mai este romantic când nu-ți tace gurița aia deloc?
-Puteam să avem sute de mașini, dar le-ai băut și le-ai ars pe toate! Ai cheltuit o avere pe țigări și băutură, iar permisul ți l-ai pus în tomberon după ce l-ai luat, motivâd că nu vei fi niciodată destul de treaz să conduci o mașină.
-Ce m-aș face eu fără gurița asta a ta dulce și drăgălașă? Tu nu ai auzit de Rent a car Bucuresti?
-Asta-i numele de cont al noii tale cuceriri de pe Facebook, dragule?
Deja clocotea de furie, când ea s-a dus să dea drumul la muzică în ciuda lui. 
În timp ce asculta nervos că nu știe de ce este el în stare, față de ea s-a arătat totuși împăciuitor:
-La Târgu-Jiu te duce băiatul de Paște!
Nervii ei erau întinși la maximum și știind că îi place muzica populară oltenească, mai puțin cea din Maramureș, i-a pus o dedicație cu subînțeles:
-În Maramureș te duce tătelu!
-Nu la capătul lumii, îl întrebă în timp ce căuta o dedicație muzicală pe măsură?
Asta era picătura care umplea paharul. În primul rând că nu-i plăceau manelele, apoi îl acuza de minciună și stătea îmbufnată.
-Plec în lume și mă întorc doar când oi găsi o mașină să te duc la Târgu-Jiu și în Maramureș de Paște!
-Aaaa! Mă părăsești. M-ai luat ca o floare și acum mă lași pentru alta? Știu eu că niciodată nu poți veni cu o mașină acasă.

Salvarea vine de la Închirieri auto București

-Alo? Salvează-mă, prietene! A înnebunit nevastă-mea. Cum zici că dau de Rent A Car Otopeni?
- Ce să-ți fac? De patru ani o minți că o duci în plimbare prin țară de Paște. Știam eu că anul acesta nu-ți mai ține, de aceea notează adresa: Calea Bucureştilor 224E, Otopeni 075150, România! Fii fără teamă că poți închiria mașina cu șofer cu tot. Fiind cu o persoană străină, nu vă mai certați și nu mai ascultați manele...
-Căsnicia noastră a devenit una dintre cele mai cunoscute manele, omule. Dar nu pot trăi fără ea și i-am promis că fără mașină nu mă întorc acasă!
-Hai să ne-ntâlnim la o bere, să estimăm costurile și să facem o rezervare! Dacă ești falit, poți alege Low Cost, fără să știe. Ca să o umpli de respect, rezervă o mașină de lux. Eu am luat anul trecut o mașină cu pilot automat, tapiserie din piele, senzori de parcare și navigație și crede-mă nu m-a oprit niciun echipaj pe traseu, ba mi se dădea prioritate peste tot.
-Asta cu pilot automat sună bini di tăăt! Să facă ochii cât cepele duduia când o vedea că ne duce în turneu robotul, nu un șofer în carne și oase. Să aibă impresia că plecăm în lume cu un autoturism condus de un extraterestru.
-Măi, omule, trezește-te și caută pe internet ce înseamnă pilot automat. Până atunci hai să-ți rezolvăm problema până nu pleacă la maică-sa și găsești iar casa goală...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu