Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 28 martie 2017

Un credit pentru o viață!

Suflețelul meu zace în pat și are buzișoarele arse. Întinde topit mânuțele către mine:
-Mama, este atât de frumoasă primăvara! Simt cum se sfârșește viața în mine. Uite, mamă, cum se scutură mii de petale de viață din trupul meu abia înflorit. Nu plânge că-mi rupi sufletul! Să mă ierți și să știi că nu am venit în lume să te supăr. Am vrut să te bucur. Hai să repetăm din nou nașterea, mamă! Naște-mă un copil sănătos sau chiar dacă sunt bolnav, naște-mă din nou să petrecem mai mult timp împreună!
Strâng din dinți și îmi mușc buzele până la sânge. Vreau să fiu tare de dragul lui, să nu mă vadă plângând, să nu-mi arăt toată suferința.
-Să ai grijă de mama, tată, când voi pleca eu! Îmi propusesem să mă fac mare repede de toot să o apăr și să o protejez de tot ce este rău, dar în curând mă veți pierde. Să mă uitați repede și să faceți alt copil. Voi fi îngerul vostru păzitor și vă voi veghea din cer!
Adoarme. Săptămâna viitoare suntem programați la operație, la Viena. Am vândut tot ce se putea vinde, am apelat la toți cunocuții și toate rudele să mai găsim 2000 de lei, dar în zadar. Atât îl desparte pe copilul meu de viață! Ce contează că banii aceștia, un tânăr bogat îi cheltuiește într-o noapte în club, iar o adolescentă de bani gata îi face praf în câteva ore la mall.
-Sunt gata să mă vând pe mine, îi spun soțului plângând în hohote, să-mi scot inima mea sănătoasă și să o pun în locul celei bolnave din pieptul lui!
-Vom găsi pe cineva destul de uman să ne acorde credit urgent, credit fără acte, mă liniștește sufletul meu pereche.
Brațele sale puternice mă liniștesc. S-a ținut de cuvânt în tot ceea ce mi-a promis. A făgăduit că-mi va fi alături la bine și la rău, a fost, mi-a promis că mă va face fericită, a făcut tot ce a fost omenește posibil și mi-a adus fericirea pe tavă, dar s-a năruit când am descoperit boala copilului nostru.
-Lasă-mă să fac eu turul băncilor, l-am implorat! Tu ești bărbat, dar eu am să plâng, la nevoie le cad în genunchi, le vorbesc ca de la mamă la mamă să obțin împrumutul.
-Mă tem să nu te întorci și mai rănită, draga mea.

Un credit pentru viața copilului meu, vă rog!

Mi-am scris cu atenție scenariul, m-am înarmat cu răbdare și curaj și am plecat la atac.
-Vă implor, dați-mi un credit pentru viața copilului meu! Fie-vă milă! Și dumneavostră sunteți părinți.
-Doamnă, la noi nu ține cu înduioșarea! Avem credite pentru prima casă, pentru excursii, pentru electrocasnice, pantru nevoi personale, dar categoric niciunul pentru viața copilului dumneavostră!
M-am săturat să primesc de 10 ori același răspuns crud. În ochii lor, viața copilului meu nu valorează nici 2000 de lei! M-am prăbușit pe-o bancă, mi-am laut capul în palme și am început să plâng în hohote.
Cum să mă întorc acasă fără bani? Cum să-i spun micuțului că pentru el țara asta nu are 2000 de lei să-l salveze de la moarte?
-V-a murit cineva drag, mă întreabă o doamnă cărea i s-a făcut milă de mine?
-Nu , doamnă, dar mai este puțin. Copilul meu se stinge încet-încet fiindcă îmi lipsesc 2000 de lei ca să-l duc la operație la Viena. Nicio bancă nu i-a dat o șansă la viață.
-Telecredit.ro oferă împrumut urgent și nu vă întreabă la ce folosiți banii, doamnă. Nu mai plângeți! Duceți-vă repede acasă și solicitați online împrumutul  sau sunați la 021.9933! Primul credit este gratuit, valoarea împrumutului fiind între 100-2000 de lei, iar perioada de rambursare între 10 și 30 de zile. Banii sosesc urgent în cont, iar operația va fi făcută la timp.

Mama, avem banii pentru operație!

„Sigur, mi-a spus o poveste frumoasă, așa cum spui unui copil care plânge, dar cum să mă întorc cu un răspuns negativ la ei. Dacă aș ști că nu au atâta nevoie de mine, mi-ar fi frică să mă mai întorc. Cum să mă uit în ochii lui și să-i spun că nu se găsesc bani ca să trăiască?”
Pașii de plumb, sub un cer de plum, într-o lume de plumb se-ntorc acasă. Inimile de oțel m-au alungat din birourile lor fără milă azi. Ce mi-a rămas? Să aștept zi după zi ca doliul să-mi înfășoare inima?
Lacrimile cerului cad acum peste trupul meu înfierbântat de gânduri și de durere. Plâng îngerii de mila mea și inima aflată pe jarului incertitudinii sfârâie sub stropii reci.
La geam mă așteaptă un chip de înger. Îmi face cu mânuțele nevinovate. Ploaia mi-a spălat și diluat lacrimile. Voi da vina pe ea pentru ochii mei roșii, umflați.
Aș vrea ca drumul de la poartă la ușă și către camera lui să fie interminabil, cum își doresc cei care conduc pe ultimul drum pe cel drag!
-Mama, avem banii pentru operație.
-Nu, dragul meu, iartă-mă! Nu am putut să-ți găsesc banii care să te salveze, dar vom vinde...
-Verighetele le-am dat deja, draga mea! Nu era o întrebare, ci o veste bună. Am căutat pe internet, cât timp tu băteai la ușile băncilor și am găsit cel mai simplu sistem de creditare care a și funcționat. Am solicitat împrumutul, mi s-a procesat rapid cererea și am primit deja un mesaj care m-a anunțat că banii au intrat deja în cont. Telecredit este prietenul oamenilor care rămân fără bani de lemne și de medicamente, amicul părinților care și-a vinde sufletele să-și salveze copilul de la moarte!
Ei îți dau banii fără să te întrebe la ce-i folosești și fără să pună condiții.
-Mama, Telecredit a oferit un credit pentru o viață. De astăzi vom fi prieteni pe viață: eu, tu, tata și Telecredit. 
Și iată cum am întocmit testamentul prieteniei noastre pentru Spring SuperBlog 2017.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu