Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 21 martie 2017

Un Paște de neuitat cu Dwyn Shop

Cadou pentru mâinile și picioarele mamei

Totul este imaculat. Grajdul este spălat și proaspăt văruit, aleea pare făcută din piatra abia scoasă din apele râului, pomii înfloriți din livadă poartă manșete albe și răspândesc un parfum de vis. Ograda, imensa bucătărie a mamei, este curată ca o farmacie. Scapi bucata de cozonac jos și o lași acolo numai din generozitate: dorești să faci un dar păsărilor cerului de Paște...
Venirea noastră acasă de Paște și de Crăciun sunt cele mai mari sărbători ale părinților. De Crăciun, iarna întinde covor alb peste bătătură și clădirile din curte, scăpând-o pe mama de muncă dar primăvară, mâinile și picioarele neobosite ale celei mai dragi ființe participă la maratonul curățeniei generale. Câtă trudă și câte pericole implică ținuta impecabilă a casei noastre!
Mai întâi, mama se urcă pe scară și curăță șindrila de praf și de casele de păianjen, apoi cară apă cu gălețile fiindcă furtunul nu ajunge și spală pereții, zidurile și aleea. De câte ori m-am oferit să plătesc un om să o ajute, mama ripostează:
-Nimeni nu face cum fac eu. De ce să dați bani, cât sunt în putere?
Anul acesta nici nu își dă seama ce surpiză i-am pregătit. În coșulețul cu ouă roșii fiecare are numele său înscris pe oul ce-i aparține, iar un răvaș lipit de coaja frumos decorată, îi dă indicii unde să caute cadoul.
Ceilalți îl urmează curioși pe „premiant”. Cum am aflat că au înflorit livezile cu reduceri la Dwyn Shop (până la 40% reduceri) am profitat și am plasat comenzi pentru cei dragi. Am găsit produse pentru toate categoriile de vârstă și toate preocupările.
Acum, mama își ia cu emoție oul din coșuleț și citește cu atenție:„ îndepărtează praful, spală cu jet puternic de apă și detergent de la sol, la patru metri înălțime. Face curățenie totală în curte, în grajd, garaj și exteriorul casei.”
Mama ridică ochii umezi din răvaș.
-Nu vreau menajeră filipineză în casa mea! Dacă pleacă într-o zi cu tot ce am reușit să strâng pentru voi!
Cu toate acestea urmărește săgețile care o duc către garaj. O urmăm să-i vedem reacția.
Am ascuns acolo cadoul pentru ea, ales cu grijă dintre Spălătoare cu presiune Karcher.
Mama mângâie zâmbind sistemul de spălare cu jet. Îi simt teama dincolo de privirea plină de recunoștință:
-Și un copil îl poate folosi, mamă. Nu este deloc complicat, în plus a costat 805 lei, are 2 ani garanție, iar munca pe care o va presta pentru noi de azi înainte valorează milioane. Nu-ți vor mai amorți mâinile și picioarele de la căratul găleților pline cu apă și „nu vei mai da kilometrajul peste cap”.

Grătare pentru iubitorii de natură

Sora și cumnatul meu parcă ar fi făcuți dintr-un ou, așa se portivesc de bine. Muntele cu piscurile sale semețe și peisajele alpine îi atrage în orice anotimp. Cel mai potrivit cadou de Paște pentru ei este un grătar pe care să facă cele mai delicioase frigărui de legume, scrijeluțe de cartofi, porumb copt și pulpe de pui.
Anul trecut ne-am pierdut vreo trei zile în munți, printre peisajele sălbatice și lacuri răcoroase. Auzeam și vedeam turme de mioare, câini ciobănești, fântâni cu cumpănă proiectate pe cerul de alabastru, păduri nesfârșite. Când au aprins jarul și au pus pe pietrele improvizate carnea și legumele la copt, ne-am trezit înconjurați de câini și de ciobani.
Acum mâinile lor iau în același timp oul lor pe care am scris:„bucătărie pe roți de luat pe munte, cu suprafețe de lucru laterale și grill cromat două bucăți”.
Cum dar din dar se face Rai nădăjduiesc să-i facem safteaua aici, în mijlocul livezii înflorite, iar petale de flori de prun, măr și cais să vină neinvitate la masă. Săgeata îi conduce sub nucul bătrân cu miros ușor amărui. Sar ca niște iezi de bucurie, bat din palme și aduc grătarul Goudette lângă masa rustică din stejar, cu scăunele de lemn. Peste puțin timp, legumele și carnea sfârâiesc ademenitor, iar peste capetele noastre ninge multicolor cu fericire.

 O dronă pentru nepoțelul meu.

Ciudat mai este acest Matei, nepotul meu de soră, copil dulce și frumos, când vine vorba de cadouri! Mă privește cu ochi negri, plini de reproș:
-Pentru mine nu ai nimic? Grătarul este pentru ei, dar pentru mine ce ai pregătit?
Întinde mânuța și ia oul său, apoi citește silabisind (are șase ani): „Știu că do-rești să cu-ce-rești ce-rul, de a-ce-ea dă ca-pul pe spa-te și pri-veș-te sus ca-do-ul tău. Nu este a-vi-o-nul pe ca-re-l ur-mă-reai cu pri-vi-rea din că-ru-cior, ci u-na din-tre Drone.”
-Ți-ai dorit mereu o dronă, dragule. Acum ai una, îi spun arătând cu degetul jucăria femecată care zboară prin livadă.
Timp de 9 minunte, drona ne imortalizează fericirea.

De ce anul acesta iepurașul trebuie „să țâșnească” de la  Dwyn Shop.

1) Pentru că aici se află cele mai bune produse, la cele mai mici prețuri.
2) Reducerile de Paște sunt substanțiale. Cu banii cu care ai cumpăra un cadou din altă parte, aici poți avea două-trei pentru cei dragi la care trebuie să vină iepurașul în 2017!
3) Se găsesc daruri pentru toate vârstele: copii, adolescenți, tineri și bătrâni și pentru toate sexele, prin urmare nu trebuie să alergi prin 1001 de magazine, să comanzi de sute de ori, să cari pachete imense din magazine în mașină, apoi din autoturism în casă, fiindcă tot ceea ce ai cumpărat primești acasă.
4) Îm magazinul virtual sunt postate aprecieri ale clienților asupra produselor, calitatea mărfii fiind transparentă. Cine ar lăuda un produs rău? După ce ai cumpărat de la ei, ești invitat să evaluezi produsele și serviciile de livrare. Dwyn Shop te consideră prieten căruia nu dorește să-i înșele încrederea din momentul în care ți-ai făcut cont și ai plasat prima comandă.




 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu