Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

marți, 28 martie 2017

Vă iubesc ECCO COOL, picioarelor!


Vă iubesc, picioarelor, așa cum altă încălțăminte nu v-a iubit niciodată! A iubi înseamnă a crea confort și a proteja.
Voi sunteți încă îndrăgostite de pantofii cu toc cui care v-au trădat. Încă puțin și v-ați fi frânt și gâtul, nu numai glezna când ei au călcat strâmb...De câte ori încălțămintea cu toc vă frângea inima, îmi venea să urlu și să spun:
-Eu,perechea de pantofi sport pentru femei ECCO COOL, sunt aici, vă iubesc și voi avea grijă de întreaga voastră ființă!

Ah, picioarelor, picioarelor, dragostea adevărată nu produce suferință nici în glumă! Știu, nu ar trebui să vă amintesc ce v-au făcut încălțămintea cu toc, dar nu pot trece cu vederea lacrimile și complicațiile pe care le-au provocat relația voastră.

Unde a dus relația voastră cu pantofii cu toc!

La început o fost o durere trecătoare urmată un suspin, apoi a apărut prima bășică. Au venit la rând bătăturile, durerile degetelor și călcâielor, până când relația toxică a devenit durere cronică (spate, călcâie, zonă lombară, șolduri și coloană).
Primele monturi v-au deformat degetele bijuterii. Tendonul lui Ahile a început să se scurteze, unghiile reîncarnate vă dădeau dureri de cap, osteoartrita genunchilor stătea la pândă...
Plimbările-n oraș au devenit torturi pentru voi, dar vă încăpățânați să nu renunțați la relația toxică, chiar dacă pierduserăți bucuria simplă de a vă bucura de viață!

Ce pot să vă demonstrez prin fapte

Eu, încălțămintea ECCO COOL îmi voi demonstra iubirea față de voi numai și numai prin fapte. Pantofi sport-casual dama ECCO Cool 2.0 sunt parteneri de încredere fiindcă:
1) Vă asigură o ventilație perfectă
2) Vă ferește de șocuri când călcați pe suprafețe dure, ucați sau coborâți multe scări
3) Vă distribuie greutatea uniform pe toată talpa, nu în mod excesiv la vârfurile degetelor și călcâie
4) Vă feresc de transpirație, de mirosurile neplăcute și de murdărie
5) Vă protejează de umezeală, frig, durere, inconfort.

Într-o relație cu Pantofii sport-casual damă ECCO Cool 2.0

Început de primăvară și de relație nouă. Cea veche m-a distrus fizic și emoțional. Amintirile încă „mă chinuiesc”. Ajung la Universitate. Trec printre tarabele cu cărți. În timp ce primăvara mă parfumează cu zambile și flori de cais, roșesc ușor. Aici m-am împiedicat și mi-am scrintit glezna anul trecut când am călcat strâmb cu pantofii cu tocul cui. Unii m-au ajutat, alții m-au certat:
-Nu vă mai săturați de pantofi cu toc! O să vă frângeți gâtul într-o zi.
 Pantofii mei frumoși de-acum mă privesc ștrengărește:
-Nu are rost să te rușinezi de trecut! Este zestrea experimentală a fiecăruia.Pășește cu încredere în tine! Îți suntem alături.
Am chef să merg la pas până-n Unirii, apoi să trec pe celălat trotuar și să ajung în Romană. Să mă epuizez privind oamenii, părculețele, viața îmbobocind prin București. Să-mi clătesc ochii în vitrine și admirând rochiile de petale și volane ale pomilor, să plec creștetul să mă mângâie soarele! Fără metrou azi! Fără mijloacele de transport în comun! Doar eu și ei într-o poveste de dragoste adevărată, în care niciunul nu ne lăsăm la greu și nimeni nu calcă strâmb!
-Am putea să stăm două ceasuri la Unirii. Să admir stilourile cu penițe de aur, iile cusute manual, parfumurile și bijuteriile. Pe urmă la pas cu amitirile până-n Romană. Știi în dreptul Teatrului Național mi s-a desfăcut talpa anul trecut, iar un grup de adolescenți gălăgioși au râs cu lacrimi cum căscaseră ciocul pantofii mei...
„Le este sete, mă. Vor și ei să bea apă din băltoci.”  Plouase torențial, iar picioarele mele erau ude și nu puteam să mă duc să-mi cumpăr încălțăminte așa.
Altă dată mi s-a rup un toc pe trecerea de pietoni și a trebui să merg șontâc-șontâc la primul magazin să-mi cumpăr altă încălțăminte.
-Ne plimbăm și prin Cișmigiu, le spun. Îmi este drag să vă scot în lume!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu