Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

vineri, 4 august 2017

Despre Credite pe Bune



 Ar fi interesant un studiu despre istoria creditării din România. Au existat momente penibile în care cel care solicita un credit era interogat ca un răufăcător È™i sunt mai mult decât mulÈ›umită că timpurile acelea fac parte deja din istoric. ÃŽmi amintesc cu câtă amărăciune îmi povestea un coleg de serviciu că s-a dus la bancă împreună cu soÈ›ia să solicite un împrumut, iar directorul i-a zis:
-Sunteți niște amărâți de profesori. Aveți din ce-mi da mie banii înapoi? În cazul în care vă achitați ratele, mai aveți ce mânca?
Se comporta ca un veritabil bancher? Îmi amintesc și drumurile mele între serviciu și bancă, efort pentru ca dosarul să fie impecabil și surpriză! Deși cheltuisem cu întocmirea actelor și mi se oprise taxă de analiză a dosarului de credit, nu mi se acorda împrumutul din diferite motive...
Tocmai de aceea mă bucur când acum putem avea oricând acces la creditare, chiar și fără adeverință de salariat.
Credite pe Bune este mediatorul și informatorul de care avem nevoie. Selectezi județul, apoi localitatea de domiciliu și găsești toate ofertele de care ai nevoie, fiindcă oricine a fost cel puțin o dată la anaghie din motive financiare.
Participarea mea la concursul lansat de ei și desfășurat cu grad maxim de sportivitate a venit pe fondul unor experiențe personale nefaste.
1) Întreruperi dese de electricitate și conexiune la internet, deși nu-mi vedeam capul de treburi.
2) Modificări peste modificări sau sâcîiala sâcîielilor fiindca așa vrea X să-și arate mușchii față de Y.
3) Cineva care inițial îmi solicită ajutorul, apoi își bate joc de munca mea și după ce constată că nu a avut dreptate, revine.
4) Guvernanții mă lovesc la donița cu ouă, deși sunt de la găinile mele! Pentru că am titlul de doctor pe care l-am echivalat (în urma unor inspecții, cu eforturi mari) cu gradul didactic I, mă obligă să renunț la unul din cele două sporuri!
5) Am făcut o toxiinfecție alimentară cumplită, încât am crezut că voi muri, fiindcă am mâncat la un local anume (jur că nu mai calc pe la ei!) și mi-am revenit după o săptămână de zăcere.
 Cum în perioadele nefaste mi se pare că scriu È™i mai bine È™i aveam nevoie de un stimulent, am început să caut campanii pentru bloggeri.
AÈ™a am aflat de concurs din articolul de prezentare de pe  BLOGATU.ro, Marius Ovidiu Călugăru 
fiind un tip de treabă cu care colaborez. Trebuia să scriu un articol despre creditare și m-am gândit să prezint efectele devastatoare ale depresiei finaciare și modul în care Credite pe Bune reușește să le combată.
Am așteptat cu nerăbdare rezultatele și mi s-a luminat ziua când am aflat că juriul mi-a făcut cinstea de a-mi oferi PREMIUL DE CALITATE.
De ce am scris acesta articol?
1) pentru a le recomanda soluția celor aflați în colaps financiar. Orice ar fi, nu depuneți armele! Sunteți datori, simțiți că nu mai rezistați s-a adunat teancul de facturi, să vă faceți singuri rău este cea mai mare greșeală! Recurgeți cu încredere la un împrumut! Știu o doamnă respectabilă, pe care o admir, care cochetează cu împrumuturi de zeci de mii de roni, fiindcă soțul și fiul nu muncesc, iar dumneaei întreține singură casa și familia. În ciuda problemelor finaciare, zâmbește și este plină de viață!
2) în semn de recunoștință și mulțumire pentru organizatorii concursului, care mi-au dat posibilitatea să mă răzbun constructiv pe perioada nefastă pe care tocmai am traversat-o.
3) ca mulțumire adusă juriului știut fiind că este greu să citești toate articolele cu atenție.
4) să-i felicit pe toÈ›i concurenÈ›ii care s-au aliniat la start È™i să-i rog să nu fie dezamăgiÈ›i! Au fost multe concursuri în care, deÈ™i am scris frumos È™i curat, am pierdut în faÈ›a unor concurenÈ›i care nu aveau fraze coerente, textele erau pline de greÈ™eli È™i...cum ar zice românul „Varză, nene!”
M-am supărat foc È™i m-am jurat că nu mai scriu, dar oamenii înÈ›elepÈ›i din jurul meu mi-au explicat că nu se poate să câștig numai eu È™i trebuie să înÈ›eleg că depun eforturi mai mari cei care „pot mai puÈ›in”...
5) oamenilor loviÈ›i din toate părÈ›ile, să le trasmit mesajul: „Nu pierdeÈ›i timpul să vă plângeÈ›i de milă! ContinuaÈ›i competiÈ›ia È™i arătaÈ›i cât sunteÈ›i de puternici!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu