Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 17 septembrie 2017

Dreptul la protecție inteligentă


17 septembrie, 2017

Dragul meu stăpân,

Știu că m-ai comandat și mă aștepți cu nerăbdare,aceeași nerăbdare cu care îți iei copilul de la maternitate sau îl aștepți să vină pe lume. În compania mea vei petrece multe momente și vreau să te rog de acum să nu exagerezi ca oamenii dragi și apropiați ție să mă urască și să simtă nevoia să mă spargă!
Acum să vorbim puțin despre așteptări! Mai întîi ale tale ca ai dat banii pe mine. Te rog să nu-ți imaginezi că:
-sunt un supratelefon și pot înghiți praf și umezeală la nesfârșit, fără să mi se întâmple nimic
-poți să mă trântești cu putere, iar eu rezist cu stoicism șocurilor
-îmi vei încerca rezistența punându-mă lângă chei metalice, vei înfige unghiile în display, iar eu voi funcționa ca și cum nimic nu s-a întâmplat fiindcă nu am voie să mă stric fiind așa de scump!
-poți să-mi dai să beau suc, cafea, ceai sau ciocolată caldă, iar eu nu mă voi schimba la față
-copilul care se va bucura să mă prindă în mânuțele sale jucăușe nu poate să mă strice.
Te înțeleg că ai investit o avere în mine (pentru unii suma acesta înseamnă mărunțiș, dar asta-i altă poveste!), dar lucrurile, ca și oamenii, sunt muritoare.
Ce aștept eu de la tine?
-folie de protectie iPhone 8 care este garantată pe viață și îmi prelungește viața și frumusețea. Este invizibilă, dar se va dovedi îngerul meu păzitor. Primul strat îmi va vindeca zgârieturile fine, al doilea strat îți va asigura acuratețea imaginilor, în timp ce ultimul mă va feri de șocuri.
-să dai 49 de lei pe Folie de protectie Clasic Smart Protection Apple Iphone 8 pentru a scuti reparații de 2000 de lei în cazul neglijenței!
-să recomazi tuturor posesorilor folie de protectie iPhone X salvându-mi frații de accidente și scăpându-ți prietenii de cheltuieli inutile!
-să ai mare grijă de mine, să mă prețuiești și să mă respecți, fiindcă sunt important și îți asigur legătura cu lumea!
-să nu mă faci complicele secretelor tale față de soție și să o determini să mă urască sau să mă cerceteze pe furiș, iar gestul ei să genereze scandaluri! Eu vreau să vă aduc armonia în familie, nu dezbinarea!
-dacă pentru tine ai comandat cel mai scump telefon, comandă unul și pentru sufletultău pereche și protejează-ne inteligent!
-doresc să mă aștepte acasă folie de protecție și nu să o aștept eu pe ea!
Cu recunoștință,
Telefonul tău pe care îl aștepți cu nerăbdare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu