Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 10 septembrie 2017

Ultimul drum în decență și profesionalism

Teodor Dume definește perfect fragilitatea ființei umane: „între noapte şi zi doar EU,/ascunzătoarea perfectă a morţii”. Viul este cel mai bun loc unde moartea se ascunde și iese la iveală când condițiile îi sunt favorabile.
Un accident, o explozie, o emoție puternică și firul vieții se rupe instantaneu. Se moare oriunde: pe stradă, în aeroport și în spitale, în ambulanțe, în case, în țară sau în străinătate.
Cel mai minunat lucru este acela că, deși moartea strânge cercul în jurul nostru, ni se pare că suntem imuni și că niciodată nu va îndrăzni să se atingă de cei dragi! Îmi amintesc ce mi-a povestit o colegă de Crăciun. I-a murit sora la sute de kilometrii distanță de casă, iar șoselele erau adevărate pârtii de schi. Abia a găsit un camion să o aducă acasă. Trebuia să urce sicriul și nimeni nu a vrut să o ajute. A început să plâng realizând cât de singuri suntem în nenorocire. După ce a scos banii, câțiva bărbați au luat de sicriu, în timp ce fumau și făceau glume nesărate pe seama moartei tinere.
 Au pus sicriul sus în caroserie, pe niște scânduri improvizate și pe ea au chemat-o în cabină „iar mie mi se rupea inima! Am simțit că trebuie să-l țin, să nu cadă din mașină și să o doară. În plus, m-am gândit să stau cu ea, cât va mai fi cu mine. Știam că vor veni clipele când voi fi sfâșiată de dorul ei și nu voi avea de unde să o mai iau. Am adormit de durere cu capul pe siciriul ei, iar când am coborât din mașină eram pe jumătete înghețată, iar hainele îmi miroseau a fum, fiindcă mașina parcă era un furnal.”
O ascultam și repetam în gând:„Doamne, îți mulțumesc că toți ai mei sunt în viață! Nu poate fi dar mai minunat ca acesta! Dar dacă ar fi trebuit să-și aducă sora de peste hotare?”
Mulți au impresia că morții nu știu nimic și nu simt, dar din respectul pe care-l purtăm trebuie să le asigurăm transport funerar internațional  decent fiindcă ne va mustra conștiința dacă nu vom proceda așa!
Poate că nu ne interesează ce spune lumea, dar gândul că o dată a avut nevoie cel drag de protecția și ajutorul nostru și l-am abandonat printre străini sau l-am adus acasă în condiții improvizate, ne va sfâșia inima.
Funerare Rainbow Dorobanțu asigură trasnportul trupurilor neînsuflețite de la capătul lumii în condiții decente. Să-ți îndeplinești cu responsabilitate îndatoririle față de cel care a murit în străinătate înseamna să apelezi la firme capabile să realizeze transportul legal, igienic și estetic.
Funerare Rainbow Dorobanțu asigură repatriere decedați din Marea Britanie, Turcia; Portugalia, Olanda, America, Belgia; Elveția, Austria, Germania, Italia, Franța și Spania.
Dacă familia nu dorește să-l lase singur pe drumul de întoarcere acasă, firma pune la dispoziție două microbuze pentru transport persoane, care pot fi solicitate și în ziua înmormântării.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu