Propuneri colaborare

Propunerile de colaborare le puteți trimite pe adresa de e-mail:
elenalarisastan@yahoo.com.

duminică, 17 septembrie 2017

Un parteneriat de durată cu Yanprint.ro îți transformă casa in muzeu

Mi-am dorit mereu ca locuința mea să se asorteze cu anotimpurile și să semene a muzeu, în sensul bun al cuvântului, nu în sensul că nu am voie să ating nimic și să mă bucur de ceea ce am.
Un fototapet iti aduce mai devreme atmosfera hibernală, estivală sau autumnală, după preferință în interior.
Poți să te bucuri în voie de peisajele pe care le dorești, poți mângîia cu privirea animalele pe care le iubeșți și poți retrăi scene dramatice surprinse in picturi. Ierni siberiene daca dorești să vezi, ca să inveți să prețuiești căldura și siguranța căminului tău, le poți avea cu ajutorul profesioniștilor de la Yanprint.ro!
Fototapetul este cea mai eficinetă metodă de înfrumusețare a peretelui, dar si o formă de mascare a defecțiunilor. V-a prins iarna cu crapături urâte, iar varul se cojește pe alocuri de pe un perete? Nu mai este timp de repareții si zugrăveli? Un tapet acoperă zbârciturile și șanțurile săpate de timp în perete sau petele si picturile făcute cu pixul care nu se șterge de micuțul Picasso al familiei.
De ce am ales Yanprint.ro?
1) Sunt profesioniști și fac lucruri de calitate, la prețuri accesibile. Empatia manifestată față de buzunarul clientului m-a determinat să-i consider prieteni.
2) Nu mă obligă să aleg modele de pe site, ci îmi oferă libertatea să realizez tapetul pe care îl doresc în dormitorul sau sufrageria mea.
3) Nu mă limitează nici din punctul de vedere al suprafeței (pot să aleg fototapet pentru o încăpere întreagă sau pentru un perete sau porțiunea dorită), nici din punctul de vedere al fotografiei. Dacă vreau să-mi pun portretul în mărime naturală pe un perete, ei îmi dau concursurl să fac acest lucru.
4) Sunt perfecționiști și nu acceptă jumătățile de măsură, iar când le încredințez o lucrare, am certitudinea că va ieși cel mai bine!
Fototapetul realizat de ei, prin libertatea deplină oferită beneficiarului de a alege designul, satisface exigențele tuturor locatarilor: tinerilor, bătrânilor și copiilor moderni.
Iată prima poză reprezintă modelul ales de mama, iar în camera nepoțelului voi solicita o lucrare cu Minecraft.

Zi de zi Yanprint.ro mă surpinde cu dovezile adevărate de prietenie estetică, iar parteneriatul nostru va fi de durată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu